Blasfemi!
Fra : Mogens

Dato : 17-08-05 21:57

Hva' tænker den mand/ejer dog på. En dejlig Jag fra ultimo '70,
men med lettere modificeret karosseri i en ræderlig farve og
monteret med 8 cylindret Buickmotor.Jamen dog -> gys!
www.smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=12705

--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Teddy

Dato : 17-08-05 23:23

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men med lettere modificeret karosseri i en ræderlig farve og
> monteret med 8 cylindret Buickmotor.Jamen dog -> gys!

Hehe.. jo den er da speciel må man sige. sjovt tiltag.

Forleden så jeg , på ebay, en Rolls Royce ca 1960, med Chevy 350
maskine/gear...
Dejlig billig at holde kørende var teksten...

Teddy
www.smallblock.dk US biler i DK - gratis hjemmeside. ca 700 annoncer.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 17-08-05 22:42

> [...]
> men med lettere modificeret karosseri i en ræderlig farve og
> monteret med 8 cylindret Buickmotor.Jamen dog -> gys!

Han har dog ikke pillet diverse dørhåndtag og låse af, for at spartle det
hele efter inden omlakeringen

Jeg var idag med sønnike ude at kigge på en MX3, der var til salg...

Der manglede en dørlås, fordi planen var at spartle hullet efter, da døren
alligevel skulle males...

/Mark.

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-05 08:11

"Mark Sandberg" <mailto:sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Blasfemi!"

> [...]
> Jeg var idag med sønnike ude at kigge på en MX3, der var til salg...
> Der manglede en dørlås, fordi planen var at spartle hullet efter, da døren

Jow jow - dét havde XR4i'eren også. Lidt spøjst, når
fjernbetjeningen foran "Bilka" går i stykker en lørdag
og bilen må entres gennem bagklap...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 18-08-05 10:07

> [...]
> men med lettere modificeret karosseri i en ræderlig farve og
> monteret med 8 cylindret Buickmotor.Jamen dog -> gys!

Min mening:

Bilen er i forvejen så rædderlig og langt væk fra Jaguars "ånd", at det
næsten kan være ligemeget.

Jeg synes også, det er blasfemi.

/Jan W Nielsen

Fra : Unlimited