Karburator
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 06-06-01 11:57

Hejsa

Jeg har mig en Ciao tun Karburator på 13mm........

Når jeg kører, så kommer den op og ligger sig på topfarten, hvor efter den
går ud........

Efter hvad jeg kan se, så er der benzin i luftfilteret..... er det pga for
stor dyse??

Tændrøret er sort, betyder det for meget benzin ???

Mvh

Kasper Pedersen

Fra : RpR

Dato : 06-06-01 14:17

yep, for meget benzin

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 06-06-01 19:10

Nu har jeg forsøgt at kører lidt på den, og n er tændrøret blevet pænt
brunt........ Men den går stadig ud??

kan det være tændnigen ?

Fra : RpR

Dato : 06-06-01 19:15

> Nu har jeg forsøgt at kører lidt på den, og n er tændrøret blevet pænt
> brunt........ Men den går stadig ud??
>
> kan det være tændnigen ?

Næh, men du siger den først skal op på topfart før det sker? Kunne det
tænkes at benzinslangen / hanen / et eller andet er forstoppet?

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 06-06-01 19:29

Kan det være flyderen, som måske lukker forkert ?

Når jeg pilleren karburatoren af, så er den altid helt fyldt????

MVH

Kasper Pedersen

P.S

Skifter fandme snart til en Jog, gider ikke det her lorte knallert mere

Fra : RpR

Dato : 06-06-01 19:45

> Kan det være flyderen, som måske lukker forkert ?
>
> Når jeg pilleren karburatoren af, så er den altid helt fyldt????

Så burde den lukke for tidligt, hvis det er flyderen. Tror mere du skal gå
dine slanger og filtre efter + hanen.

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 07-06-01 13:36

Jeg har virkelig forsøgt alt efterhånden........

Kan det betale sig at borer en lovlig karburator op?
fra 7mm til 13mm og kommer det til at virke ordentligt ?

MVH

CHAPY
chapy@mail.dk
ICQ: 36136162

Fra : RpR

Dato : 07-06-01 14:27

> Jeg har virkelig forsøgt alt efterhånden........

:/

> Kan det betale sig at borer en lovlig karburator op?
> fra 7mm til 13mm og kommer det til at virke ordentligt ?

Jeg vil ikke anbefale at gå igang med det.
HVIS du ikke er til at holde har jeg dog et par tips:

Fil opad, _ALDRIG_ nedad.
Du kan muligvis tage lidt af til siderne, men luften må ikke kunne fise
udenom.