Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
hvilket grafikkort til PII-300?
Fra : Sandman

Dato : 02-01-01 19:41

Hej

I forbindelse med køb af et nyt grafikkort vil jeg høre, hvad min maskine
kan "bære", så jeg ikke bare køber et, som er for hurtig til min maskine.

PII-300 m. 128 MB RAM

mvh Leif

Fra : Butch

Dato : 02-01-01 23:31

"Sandman" <sandbaek@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> kan "bære", så jeg ikke bare køber et, som er for hurtig til min maskine.

DEn kan "bære" hvad som helst spørgsmålet er om en kan udnytte kortet
ordenligt. Jeg har haft et voodoo banshee sammen med en p2-300. Det kørte
udemærket. Jeg har også set en maskine med 2 voodoo2sli kort det kørte
rigtig pænt.
Mit forslag vil være et brugt banshee eller måske et voodoo3 kort.
Hilsen
Butch