Ethernetkabler.... Kræver Giga specielle
Fra : Morten Stjernholm

Dato : 06-06-01 09:55

Jeg har installeret ethernetkabler i hele huset..... Og har en 100base hub.
Jeg har for nylig anskaffet mig en Gigabit G4 - (de øvrige maskiner i huset
er 100 base ethernet maskiner).

Hvis jeg nu anskaffer mig en ekstra Gigabit maskine og udskifter hubben med
en Gigabit hub kan jeg så bruge de eksisterende kabler (de ligger nemlig i
væggene....)

Stjernholm

Fra : Kell Jørgensen

Dato : 06-06-01 10:26

"Morten Stjernholm" <stjernholm@stjernholm-media.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> en Gigabit hub kan jeg så bruge de eksisterende kabler (de ligger nemlig i

Ja - hvis det er Cat 5 kabler - hvad det uden tvivl er.
Proff Consult, professionelle edb-løsninger
Kell Jørgensen
Tlf.: +45 36 77 34 60 - Fax +45 36 77 34 62
www.proff-consult.dk - kell@proff-consult.dk

Dato : 06-06-01 23:38

> Ja - hvis det er Cat 5 kabler - hvad det uden tvivl er.

Jeg er nu ret sikker på det skal være Cat 5-e, men det virker sikkert
alligevel.

Mvh Lasse