tekst til den knaldrøde gummibåd (B. Kjær)
Fra : soren

Dato : 06-06-01 09:34

Hej

Kan nogen hjælp med Subject??

mvh Søren Maagaard

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 06-06-01 09:52

> Hej
>
> Kan nogen hjælp med Subject??
>
> mvh Søren Maagaard

Hmm... en enkel søgning på "knaldrød gummibåd" på Google gav bl.a.
følgende hit (på forsiden):

http://home2.inet.tele.dk/guld/midi/filer.html (der er både
(demo)midifil og tekst)

/Thomas

Fra : Andrew

Dato : 06-06-01 21:03

blæreanus

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 06-06-01 22:42

"Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> blæreanus

Øh?

/Thomas

Fra : soren

Dato : 07-06-01 09:49

"Thomas Nielsen" <corno@*nospam*worldonline.dk> wrote in message news:<EpxT6.7457$R84.993336@news010.worldonline.dk>...
> "Andrew" <andvalen@vip.cybercity.dk> wrote in message
>
> Øh?

OSS, er det
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/

Og jeg har prøvet
http://www.danskesange.dk/

Hjæææælp.

Mvh Søren Maaagaard

Fra : John K

Dato : 07-06-01 12:43

> Øh?

Du skal ikke tage dig af Kvalm, sådan er han bare...

Mvh

John K

Fra : nikolaj borg

Dato : 06-06-01 09:51

"soren" <soeren.maagaard@skolekom.dk> wrote in message
> Kan nogen hjælp med Subject??

OSS'en kan.

/Nikolaj

Fra : soren

Dato : 07-06-01 09:57

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> wrote in message news:<9fkqr9$6er$1@news.inet.tele.dk>...
> "soren" <soeren.maagaard@skolekom.dk> wrote in message
>
> OSS'en kan.
>
> /Nikolaj

Jeg fandt den
http://www.diskofil.dk/diskografien/default.asp?id=14&status=sangtekst

Fra : Johnny Bonde

Dato : 07-06-01 15:05

Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd der noget for sig
Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd kun for ham og mig.

Modig og stolt som Kristoffer Columbus styrer Hans Peter sin båd
og fra hans plads i den nymodens skumbus lyder der følgende råd
lad vær med at kysse Kaptainen om så det er aldrig så sundt
og gør man det alligevel så vender båden rundt.

Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd der noget for sig
Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd kun for ham og mig.

Den har hverken sejl eller motor ombord hva sku man dog bruge det til
næ er man forelsket er drivkraften stor man når nok det man vil.

Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd der noget for sig
Pas på den knald røde gummibåd for det en gummibåd kun for ham og mig.

Søstøvler kikkert og skæg og det hele jo min Hans-Peter er flot
bare til søs uden sikkerhedssele herre gud vand er kun vådt
og skulle det ske vi punktere det tar vi med knusende ro
for cykelpumper har vi med og en to tre værsgo

http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html hvis man er i tvivl om min signatur er lovlig.
--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Besøg vort klassiske hjørne - Vind en Røde Mike eller en Suzuki BluesHarpe

Fra : Michael Petersen

Dato : 07-06-01 15:22

Tja Din signatur er så vidt jeg kan se på 7 linier og her er hvad der står
på det link du sendte. Det er næsten som selv at putte patroner i det gevær
man skal henrettes med (c8. Men der er jo ikke noget der er ulovligt men
derimod kun retningslinier så det hele ikke løber ud i sandet

Den stående retningslinie er: Maksimalt 4 linjer. En linje er maksimalt 72
tegn.
En signatur indledes af "-- ", hvilket betyder [ny
linje][minus][minus][mellemrum][ny linje]. Det sidste mellemrum er vigtigt
og glemmes ofte.

mvh

Michael

Fra : nikolaj borg

Dato : 07-06-01 15:42

"Michael Petersen" <mcp_dk@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> man skal henrettes med (c8. Men der er jo ikke noget der er ulovligt men
> derimod kun retningslinier så det hele ikke løber ud i sandet

Tjah, hvis vi skal til at rende efter alle, som overholder formkravene til
signaturer får vi ikke tid til at lave andet. Det fascinerende ved Bondes
indlæg er, at han tidligere har været efter andre, som reklamerede for deres
websites i signaturen (hvilket man godt må), mens han og hans kumpan
konsekvent reklamerede for deres website i hele indlægget. Der har været en
række klager over dem, men så vidt jeg ved endnu ikke omkring deres
signaturer.

Jeg vil stoppe her og nyde, at der for en sjælden gangs skyld faktisk er
kommet et relativt relevat fra deres side - omend temmeligt unødvendigt,
eftersom Søren allerede selv havde fundet teksten 4 timer tidligere

/Nikolaj

Fra : Johnny Bonde

Dato : 10-06-01 12:47

Hejsa Nikolai

> Jeg vil stoppe her og nyde, at der for en sjælden gangs skyld faktisk er
> kommet et relativt relevat fra deres side - omend temmeligt unødvendigt,
> eftersom Søren allerede selv havde fundet teksten 4 timer tidligere

Jamen kære ven jeg skal da nok stoppe med at levere tekster
til dem der mangler hvis det er det du ønsker, du siger Søren allerede havde fået teksten
måske, men nu er det ikke alle news servere som på samme tid er opdateret
og havde jeg set han havde fået teksten havde jeg selvfølgelig ikke sendt den..

Undskyld at jeg prøve på at hjælpe det er åbenbart forbudt
i new, her går det mere på at hakke hinanden til plukfisk.

Kjærlig hilsen Mr Smile

--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Besøg vort klassiske hjørne - Vind en Røde Mike - se VST demobilleder