Logitech Laser Mus, SW? til MacOS9.
Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-09-05 11:07

Har du et forslag til software til Logitech Laser mus på
MacOS9-platformen?

Flemming Rubini

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-09-05 12:21

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:
> Har du et forslag til software til Logitech Laser mus på
> MacOS9-platformen?

USBoverdrive til OS9.

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Flemming Rubini

Dato : 06-09-05 23:41

> USBoverdrive til OS9.

Tak. Nogen der kan komme i tanke om en freewaresoftdims?

Flemming Rubini

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-09-05 07:42

> Tak. Nogen der kan komme i tanke om en freewaresoftdims?

der er ikke nogen. Duer Logitechs egen OS9 driver ikke?

PowerMac G5: 1.6GHz, 3GB RAM, 300+300GB SATA, 16xDVD-/+RW DL, Bluetooth

Fra : Flemming Rubini

Dato : 07-09-05 10:55

> der er ikke nogen. Duer Logitechs egen OS9 driver ikke?

findes ikke til MX1000Laser-musen. Men det er da en god idé. Jeg vil
prøve at en af deres egne.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 08-09-05 22:04