Det er usundt at drikke øl og æde flæsk!
Fra : Rübezahl

Dato : 06-06-01 01:52

Det er noget som snart alle og enhver burde vide. Og hvor står det i øvrigt
henne i Bibelen, at de kristne SKAL gøre disse stygge ting? Hvor står det
henne kristne kvinder IKKE MÅ bære hijab? Hvor står det henne at kristne
SKAL løbe nøgne rundt på en offentlig strand?
Kære kristne, hvis I bare én gang gik hen, og læste bibelen ordentlig
igennem, ligesom Rübezahl har gjort for nyligt, så ville I også snart indse,
at Islam er den sande måde at leve sit liv og at det er den eneste sande
måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Jeres kære gamle ven

Rübezahl

Fra : Havmand

Dato : 06-06-01 02:14

"Rübezahl" <ruby_ibn_zal@hizbollah.com> skrev i en meddelelse

>Hvor står det henne at kristne
> SKAL løbe nøgne rundt på en offentlig strand?

Det er tydeligt beskrevet i Bibelen, at Gud helst ser os være
nøgne (Adam og Eva). Jesus siger også, man på opfordring skal give
sit tøj væk (Bjergprædiken). Bibelen er helt klar på dette område

> Kære kristne, hvis I bare én gang gik hen, og læste bibelen
ordentlig
> igennem, ligesom Rübezahl har gjort for nyligt,

Du må nok hellere læse den igen. Denne gang med åbne øjne.

> [...]
eneste sande
> måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet

Er det også allah, der fortæller dig, hvor du skal sætte dine
kommaer?

mvh. Havmand

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-06-01 09:10

"Havmand" <Nyhavmand@Hotmail.com> writes:

> Det er tydeligt beskrevet i Bibelen, at Gud helst ser os være
> nøgne (Adam og Eva). Jesus siger også, man på opfordring skal give
> sit tøj væk (Bjergprædiken). Bibelen er helt klar på dette område

Good one

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening

Fra : Claus

Dato : 06-06-01 09:41

Rübezahl skrev i meddelelsen <9fjv2t$sf3$1@news.inet.tele.dk>...
>Det er noget som snart alle og enhver burde vide. Og hvor står det i
øvrigt
>henne i Bibelen, at de kristne SKAL gøre disse stygge ting?

Jeg vil citere " røde orm" den nerømte vikingehistorie.

Og de priste sig alle lykkelige over ikke at have guder der ikke undte
dem det gode flæsk.

At spise flæsk er ikke stygt. Det er dejligt!

Det er en af mine livretter

PS. Med persillesovs og nye kartoftel

Hilsen Claus.

Fra : R.Meyer

Dato : 06-06-01 09:49

Hallo Claus
Hi Claus

Claus wrote:

> [...]
> dem det gode flæsk.
>
> At spise flæsk er ikke stygt. Det er dejligt!

Könnt Ihr mal mit euren Kartoffeln in eurer Newsgroup bleiben?
Stop the crossposting in german newsgroups.

Thx
Roland
--
http://www.members.tripod.com/~freepalestine/
Kampf der zionistischen deutschen "Linken".

Fra : Rübezahl

Dato : 08-06-01 02:57

Claus <kompletkommunikation@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:W0mT6.34$1q2.9826@news.get2net.dk...

> øvrigt
>

> Jeg vil citere " røde orm" den nerømte vikingehistorie.

Dette er for det første en opfundet historie,

> Og de priste sig alle lykkelige over ikke at have guder der ikke undte
> dem det gode flæsk.

og for det andet er romanfiguren end ikke kristen! (Bem.: Flertallet!)

> At spise flæsk er ikke stygt. Det er dejligt!
>
> Det er en af mine livretter

Følg Allahs lov og hold med at æde din stygge livret!

> PS. Med persillesovs og nye kartoftel

Dem må blive med at spise!

Jeres kære gamle ven

Rübezahl

Fra : Claus

Dato : 08-06-01 08:56

Rübezahl skrev i meddelelsen <9fpdru$kc4$2@news.inet.tele.dk>...

>Følg Allahs lov og hold med at æde din stygge livret!

Følg Jesus som siger:

Du skal ikke bekymre dig om hvad du putter ind i munden. Det du skal
bekymre dig om er, hvad der kommer ud af den!

PS. " Jyske lov" er meget bedre end " Allahs lov".

Hilsen Claus.

Fra : Klaus Hybel

Dato : 06-06-01 10:30

> [...]
> at Islam er den sande måde at leve sit liv og at det er den eneste sande
> måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Det sidste til at starte med..; Du har ingen venner, lad være med at være indbildsk.
Dernæst; jeg er da bedøvende ligeglad med, hvad der står i bibelen eller koranen.
Du kunne ligeså godt leve efter en Jumbobog og helst nummer 123.. Du må da have spist andemos.
Det er da kun jehovaer og indremissionske, som efterlever bibelens ord. Og selv de kan ikke efterleve den 100%.
Hvorfor skulle vi rette os efter en skide bog som koranen, den er jo fuld af løgn. Men hvad, det har du jo ikke intelligens til at fatte.
Og i øvrigt, så lyder det arabiske sprog jo som om, at vedkommende er ved at brække sig.
Og med hensyn til nøgenhed, så er vi sgu alle skabt nøgne. men når de muslimske kællinger er så grimme, så foretrækker jeg også, at de er viklet ind.
Vores nudistkultur skal ingen blande sig i..
KH.

Fra : J. H. Behrendt

Dato : 06-06-01 11:16

WIRKLICH TOLL _ UND WER SOLL DAS LESEN?
REALLY FINE - BUT WHO SHOULD READ IT?

Fra : Carsten Mueller

Dato : 06-06-01 13:12

J. H. Behrendt wrote in <3B1E02D1.FD02FA4D@t-online.de>:

>REALLY FINE - BUT WHO SHOULD READ IT?
>
>Klaus Hybel schrieb:

Schau mal die vielen øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø
Da muss ein Ostreicher am Werk gewesen sein.

--
greetings from Marburg, Carsten

Ich Die Welt hat genug für jedermanns Bedürfnisse,
aber nicht für jedermanns Gier. Mahatma Gandhi

Fra : Andreas Fischer

Dato : 06-06-01 14:11

"J. H. Behrendt" <kronacher@t-online.de> schrieb:

>WIRKLICH TOLL _ UND WER SOLL DAS LESEN?
>REALLY FINE - BUT WHO SHOULD READ IT?

Da hat wohl einer aus Versehen statt dk die Endung de eingetippt.

Ich kann zwar kein Dänisch, habe aber über 20 Jahre in
Schleswig-Holstein gelebt und dort einiges von der Sprache
mitbekommen. Ich glaube, das Subject bedeutet soviel wie "Es ist
ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".

Mit freundlichen Grüßen,
Andreas Fsicher

Fra : R.Meyer

Dato : 06-06-01 14:20

Andreas Fischer wrote:

[...]

> "Es ist ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Könnte glatt aus Bayern sein der Spruch...
Ich war mal da in Dänemark,da gibts ein Bier bei Netto
das heisst *Ty* und schmeckt wie in Bayern kostet 8.- Kronen
und ich hab gestaunt wie gut man das trinken kann

Mfg
Roland

Fra : Margret Chatwin

Dato : 06-06-01 15:29

Andreas Fischer wrote:

> [...]
> mitbekommen. Ich glaube, das Subject bedeutet soviel wie "Es ist
> ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".

.... und dass das in der Bibel und dem Koran steht: "... står i bibelen
eller koranen".

Margret

Fra : Andreas Fischer

Dato : 06-06-01 15:51

Margret Chatwin <mchatwin@gmx.de> schrieb:

>... und dass das in der Bibel und dem Koran steht: "... står i bibelen
>eller koranen".

Zumindest steht in der Bibel nicht
"Laß diese Flasche an mir vorübergehen".
Auch nicht mit Synonymen wie Buddel oder Pulle.

Mit freundlichen Grüßen,
Andreas Fischer

Fra : Margret Chatwin

Dato : 06-06-01 16:07

Andreas Fischer wrote:

> Zumindest steht in der Bibel nicht
> "Laß diese Flasche an mir vorübergehen".
> Auch nicht mit Synonymen wie Buddel oder Pulle.

Wie wahr. Die wundersame Vermehrung wurde schließlich auch nicht dem
Hopfengebräu zuteil.

Margret

Fra : Michael Briel

Dato : 06-06-01 16:10

"Andreas Fischer" <fischer@tecs.de> schrieb im Newsbeitrag

> Zumindest steht in der Bibel nicht
> "Laß diese Flasche an mir vorübergehen".
> Auch nicht mit Synonymen wie Buddel oder Pulle.

Schade, eigentlich...

Petrus: Auch'n Schluck?

Jesus (von letzter Nacht noch verkatert): Neee, laß diese Flasche an mir
vorrüberziehen!

--
Michael Briel / ICQ: 15785108 / www.mp3.com/briel / www.archeb.de

Fra : Andreas Fischer

Dato : 06-06-01 16:19

fischer@tecs.de (Andreas Fischer) schrieb:

> Ich glaube, das Subject bedeutet soviel wie "Es ist
>ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".

....vielleicht ist meine Übersetzung doch falsch. Ich glaub nämlich,
Flasche heißt gar nicht Flaesk, sondern Flaske.
Aber was heißt es dann? Fleisch wohl auch nicht, denn das heißt Köd.

Mit freundlichen Grüßen,
Andreas Fsicher

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 06-06-01 19:20

fischer@tecs.de (Andreas Fischer) mælte sligt:

>...vielleicht ist meine Übersetzung doch falsch. Ich glaub nämlich,
>Flasche heißt gar nicht Flaesk, sondern Flaske.

Ganz richtig. Und wir verwenden keine Großschreibung bei den Nomina;
"eine Flasche" heißt also "en flaske".

>Aber was heißt es dann? Fleisch wohl auch nicht, denn das heißt Köd.

Genau. Rübezahl, der diesen Faden (was verwendet man in Deutsch fur
"thread"?) in Gang gesetzt hat und der offenbar ein "troll" (was nennt
man das in Deutsch?) ist, gibt sich für einen moslemischen Fanatiker aus
und der Satz heißt so auf Dänisch: "Es ist ungesund Bier zu trinken und
Schweinefleisch zu essen." Er hat wahrscheinlich gehofft, daß er Haß
gegen die Moslems erwecken könnte.

Ich entschuldige mein schlectes Deutsch.

An die Dänen:
NB: Husk venligst at fjerne krydspostingen til de tyske grupper. Det
skaber bare en masse gensidig vrede. Og så lad da for ..... være med at
svare på trolls som Rübezahl.

Follow-Up-To: de.soc.weltanschauung.misc,de.soc.politik.misc

Tschüß,

--
=-=-=-= "Kæmp for alt, hvad du har kært; dø, om så det gælder =-=-=-=
* Rasmus Underbjerg Pinnerup <> }{obbes (ICQ UIN="4070320") *

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 06-06-01 16:40

Andreas Fischer <fischer@tecs.de> wrote:

> "Es ist ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".

Nein. "Es ist ungesund Bier zu trinken und Schweinefleisch zo freßen".

Und es ist ein islamischer Immigrant der die Christen auffordern dem
Koran zu folgen.
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Andreas Fischer

Dato : 06-06-01 17:05

serse@diku.dk (Per Erik Ronne) schrieb:

>Nein. "Es ist ungesund Bier zu trinken und Schweinefleisch zo freßen".

Okay, vielen Dank.

Mit freundlichen Grüßen,
Andreas Fischer

Fra : Pino Buso

Dato : 06-06-01 20:20

Hallo Per Erik Ronne, Du meintest:

[...]
>"Es ist ungesund Bier zu trinken und Schweinefleisch zo freßen".
>
>Und es ist ein islamischer Immigrant der die Christen auffordern dem
>Koran zu folgen.

Und was ist mit dem Rauchen?

Pino

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 07-06-01 02:19

Pino Buso <DELETE.THIS.giuseppe_buso@web.de> wrote:

> Hallo Per Erik Ronne, Du meintest:
>
> [...]
>
> Und was ist mit dem Rauchen?

Rauchen kam aus Amerika [mit Columbus]. Es war Muhamed ganz unbekannt
und deshalb nicht verboten.

Fra : Pino Buso

Dato : 07-06-01 09:56

Hallo Per Erik Ronne, Du meintest:

>Rauchen kam aus Amerika [mit Columbus]. Es war Muhamed ganz unbekannt
>und deshalb nicht verboten.

Aha. Dann dürfen Muslime also auch Exstacy schlucken? Und Crack
rauchen? Heroin spritzen sowieso. Kannte Muhamed damals ja auch nicht?
Aber klar, Schweinefleisch ist ungesund und war damals bekannt.
Tolle Logik.

Pino

Fra : Steffen H.

Dato : 07-06-01 09:30

"Per Erik Ronne" <serse@diku.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Rauchen kam aus Amerika [mit Columbus]. Es war Muhamed ganz unbekannt
> und deshalb nicht verboten.

bin mir nicht sicher...
in römischen gräberfeldern wurden durchaus (rauch)pfeifen gefunden mit
resten von haschisch....

was aus amerika kam war tabak...

steffen

Fra : Margret Chatwin

Dato : 07-06-01 10:31

Per Erik Ronne wrote:

Hej Per,

[...]

> Und es ist ein islamischer Immigrant der die Christen auffordern dem
> Koran zu folgen.

Ein Bekannter von mir aus Dänemark hat sich das Original-Posting
inzwischen auch angesehen. Er meinte, dass es sich dabei um ein Fake
handelt und der Urheber damit den Zweck verfolgt antiislamische
Stimmungen zu verbreiten.

Margret

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 07-06-01 14:39

Margret Chatwin <mchatwin@gmx.de> wrote:

> [...]
> inzwischen auch angesehen. Er meinte, dass es sich dabei um ein Fake
> handelt und der Urheber damit den Zweck verfolgt antiislamische

Es ist bestimmt möglich. Aber auch nur möglich.

Mitglieder der Dänishcen Parlament für die Sozialdemokratie sagen, daß
Mitglieder eine islamische Gruppe Verhandlungen mit die Regierung über
einfüring der Sharia in Dänemark fordern. Es ist gesagt, daß die Gruppe
klein ist, und daß nur Universitätstudenten mitglieder sind, aber
solcher Islamischen Immigranten existieren.

Selbstverständig, dieser Sozialdemokraten sind erschrecken. Und auch die
Regierung.

Fra : R.Meyer

Dato : 07-06-01 15:21

Per Erik Ronne wrote:

[...]

> [...]
> klein ist, und daß nur Universitätstudenten mitglieder sind, aber
> solcher Islamischen Immigranten existieren.

Sharia in Dänemark.....???? Sind die komplett kaputt im Hirn.....?
Ich sags ja immer,aber es will ja keiner Wahrhaben.....Die Taliban
sind die Spitze des Eisbergs.....die islamischen Maulwürfe unter
uns....Ich seh grün am Horizont....

Mfg
Roland

Fra : The artist formerly ~

Dato : 07-06-01 17:12

Margret Chatwin skrev i meddelelsen <3B1F49E7.E52E71D4@gmx.de>...
> [...]
>inzwischen auch angesehen. Er meinte, dass es sich dabei um ein Fake
>handelt und der Urheber damit den Zweck verfolgt antiislamische

This is true. 'Rübezahl' is a well known right wing troll on dk.politik and
dk.politik.indvandring. However I think Per-Erik may have been absent from
the newsgroup the last time he posted and has therefore taken his post at
face value.

Lars

Fra : Rübezahl

Dato : 08-06-01 03:37

The artist formerly known as R-saft <no.email@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:DLNT6.154$Mf3.10969@news.get2net.dk...

> [...]
> the newsgroup the last time he posted and has therefore taken his post at

Ganz richtig, Rübezahl ist der Troll aller Trolle! Er ist der einzige Troll,
der immer zugegeben hat, daß er ein Troll ist, weil er nämlich ein ECHTER
Troll ist.
Aber erstens ist Allah (gssN) so barmherzig, daß Er sogar Trolle auf den
rechten Weg führt, wenn es Ihm gefällt.
Und zweitens hat Rübezahl euch immer wieder gesagt; daß er weder
rechtsorientiert, noch linksorientiert sondern ganz einfach desorientiert
ist.
Daß, der widerliche Muslimhasser P-E Rønne, irgendwann einmal abwesend war,
darin kann sich Rübezahl leider nicht erinnern.

Helt korrekt. Rübezahl er alle troldenes trold! Han er den eneste trold, der
altid har indrømmet, at han er en trold, fordi han er en ÆGTE trold.
Men for det første er Allah (pvhn) så barmhjertig, at Han endda leder
trolde på den rette vej, når Han synes om det.
For det andet så har Rübezahl gang på gang fortalt jer, at han hverken er
højreorienteret eller venstreorienteret men ret og slet desorienteret.
At den modbydelige muslimhader P-E Rønne, på noget tidspunkt har været
fraværende, dette kan Rübezahl desværre ikke huske.

Jeres kære ven
Euer lieber Freund

Rübezahl

Fra : R.Meyer

Dato : 08-06-01 09:26

Hallo Rübezahl,

"Rübezahl" wrote:
^^^^^^^^^^
Wo hast Du denn den deutschen Namen geklaut?

> Ganz richtig, Rübezahl ist der Troll aller Trolle! Er ist der einzige Troll,
> der immer zugegeben hat, daß er ein Troll ist, weil er nämlich ein ECHTER
> Troll ist.

Und was hast du dann davon,das wir dich jetzt schon hier kennen?
Bist Du sogar zu dämlich deine Postings nur nach de.Politk zu posten.

> Aber erstens ist Allah (gssN) so barmherzig, daß Er sogar Trolle auf den
> rechten Weg führt, wenn es Ihm gefällt.

Du wirst es nicht glauben mein Freund,das schaffe sogar ich

> Und zweitens hat Rübezahl euch immer wieder gesagt; daß er weder
> rechtsorientiert, noch linksorientiert sondern ganz einfach desorientiert
> ist.

Na wenigstens das scheinst du zu wissen Aber so Dumm scheinst du nicht zu sein
wenn ich mir dein Deutsch so ansehe. Bist du etwa einer von der deutschen Minderheit
in Dänemark oder hast Du in der Schule nur gut aufgepasst?

> Daß, der widerliche Muslimhasser P-E Rønne, irgendwann einmal abwesend war,
> darin kann sich Rübezahl leider nicht erinnern.

P.E Rönne ist ein Islamfeind....? Du scheinst wirklich eine komische Art von Troll
zu sein.Aber bitte man ist ja Tolerant Nur bitte Trolle weiter in Dänemark,die
deutschen Trolle reichen schon aus.Also löscht bitte die *de* Gruppen bei euren Postings
raus.

> Euer lieber Freund

Mit freundlichen Grüssen
nach Dänemark

Roland

Fra : Klaus Hybel

Dato : 06-06-01 20:47

"Andreas Fischer" <fischer@tecs.de> skrev i en meddelelse news:3b1e2b0d.111901834@192.168.168.1...

> [...]
> mitbekommen. Ich glaube, das Subject bedeutet soviel wie "Es ist
> ungesund, Bier aus der Flasche zu trinken".

Gruss Got Andreas..
Nein, eigenlich nicht und doch..
Es bedeutet das es ungesund Bier zu trinken und Swein zu essen.. (Flæsk = Fleisch)..

Auch mit freundlichen Grüssen aus Dänemark..
Klaus Hübel..

Fra : Gerd Bohler

Dato : 10-06-01 14:20

"J. H. Behrendt" schrieb:

> WIRKLICH TOLL _ UND WER SOLL DAS LESEN?
> REALLY FINE - BUT WHO SHOULD READ IT?

...ein Däne vielleicht?

Wär's möglich?

Gerd

Fra : Klaus Hybel

Dato : 10-06-01 18:09

"Gerd Bohler" <gb@snafu.de> skrev i en meddelelse

> ..ein Däne vielleicht?
>
> Wär's möglich?
>

> Gerd

Hallo Gerd..
Ganz genau..
Mfg. KH.

Fra : Gerd Bohler

Dato : 10-06-01 19:58

Klaus Hybel schrieb:

> Ganz genau..

....bloss: wer spricht schon Dänisch?

Gerd

Fra : R.Meyer

Dato : 10-06-01 20:53

Gerd Bohler wrote:

> ...bloss: wer spricht schon Dänisch?

ca.4 Millionen Dänen vielleicht?
Wärs möglich?
Hmmm?

Mfg
Roland

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 06-06-01 11:57

Klaus Hybel <khybel@privat.dk> wrote:

> Det er da kun jehovaer og indremissionske, som efterlever bibelens ord. Og
> selv de kan ikke efterleve den 100%.

Ja, JVere efterlever delvist Moselovens kosherregler. Ingen blodpølse
[og dermed ingen blodtransfusioner]. Men dog svinekød.

Indre Mission kan godt spise blodpølse [og dermed modtage
blodtransfusioner]. Men de glemmer konsekvent brylluppet i Kana - min
indremissionske fætter [og sognepræst] holdt således bryllup i
/postevand/. Med det resultat at granvoksne onkler havde lommelærker
med, så de som andre skoledrenge kunne gå ud på toiletten når de ville
have "en lille en".

Fra : Olav Grimdalen

Dato : 07-06-01 20:25

On Wed, 6 Jun 2001 12:57:00 +0200, serse@diku.dk (Per Erik Ronne)
wrote:

> [...]
>/postevand/. Med det resultat at granvoksne onkler havde lommelærker
>med, så de som andre skoledrenge kunne gå ud på toiletten når de ville

Det kan ingen. Guds ord er en rettesnor for våre liv. Vi er alle
syndere og trenger Guds nåde hver dag. Gud taler ut fra Bibelen
for å rettlede oss på veien til Himmelen.

Vennlig hilsen

Olav

Fra : R.Meyer

Dato : 06-06-01 10:35

Hallo Rübezahl,

Rübezahl wrote:

[..]

Könnt Ihr in Dänemark nicht lesen?
Stoppt das Querposten in die deutschen Newsgruppen.
Stop the Crossposting to german Newsgroups

Thx + Greets

Roland

Fra : Martin Kristensen

Dato : 06-06-01 11:48

Rübezahl wrote in message <9fjv2t$sf3$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>henne kristne kvinder IKKE MÅ bære hijab? Hvor står det henne at kristne
>SKAL løbe nøgne rundt på en offentlig strand?

Kristendom handler ikke om at man skal efterleve en masse åndssvage regler lige
som islam. Det handler i bund og grund om at man skal elske sin næste og bede
Jesus om tilgivelse for sine synder. Jeg opfatter mere kristendommen som et
tilbud end et påbud. Kristne må gerne bære turban og sjaler hvis de vil, men
hvorfor skulle vi dog det?

> [...]
>at Islam er den sande måde at leve sit liv og at det er den eneste sande
>måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Er det derfor det går så godt i de Allah-tilbedende lande sammenlignet med de
kristne?

Hvornår indser i muslimer at god moral ikke handler om at gå pakket ind i sjaler
og spise hallal-kød? Det handler om at være en positiv del af et samfund, og
lade være med at stjæle fra andre og udøve vold og den slags. Men det står der
åbenbart ikke noget om i koranen.

/Martin

Fra : Stefan

Dato : 06-06-01 13:16

"Rübezahl" <ruby_ibn_zal@hizbollah.com> wrote in message
> Det er noget som snart alle og enhver burde vide. Og hvor står det i
øvrigt
> henne i Bibelen, at de kristne SKAL gøre disse stygge ting?

Der står ikke noget om, at de kristne skal drikke øl og spise flæsk, men der
står at de må spise og drikke hvad som helst, hvis de vil. Det er ikke det
du kommer i munden, der gør dig uren - det er det der kommer ud! I det hele
taget går religion ikke ud på, hvad der er godt for kroppen men sjælen.

Venligst Stefan
--
Dit notepaddokument er ændret - windows vil nu genstarte.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-06-01 15:43

Rübezahl wrote:
-klip-
> Kære kristne, hvis I bare én gang gik hen, og læste bibelen ordentlig
> igennem, ligesom Rübezahl har gjort for nyligt, så ville I også snart
> indse, at Islam er den sande måde at leve sit liv

Ikke for mig, jeg tror jeg bliver diskvalificeret ret hurtigt

> og at det er den eneste
> sande måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Er det også Allah, der har bildt dig ind at tyskere snakker dansk, siden du
har krydspostet til et par tyske nyhedsgrupper?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Rübezahl

Dato : 08-06-01 02:53

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:eiflf9.ij1.ln@jes.etellerandet.com...
> [...]
du
> har krydspostet til et par tyske nyhedsgrupper?

Når den verdensomspændende khilafastat med Allahs (pvhn) hjælp er blevet
skabt, vil dette problem ikke længre findes. Så vil alle børn nemlig lære
arabisk fra første klasse.

Wenn der weltweite Khilafastat mit Allahs (gssN) erschaffen ist, wird es
dieses Problem nicht mehr geben. Dann werden alle Kinder von der ersten
Klasse an Arabisch lernen.

Jeres kære ven
Euer lieber Freund

Rübezahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 08-06-01 13:59

Rübezahl wrote:

> [...]
> skabt, vil dette problem ikke længre findes. Så vil alle børn nemlig lære

*LOL*

> Wenn der weltweite Khilafastat mit Allahs (gssN) erschaffen ist, wird es
> dieses Problem nicht mehr geben. Dann werden alle Kinder von der ersten
> Klasse an Arabisch lernen.

*LOL* (auf deutch

> Jeres kære ven

Fat det dog!

> Euer lieber Freund

Damn, den var svær

> Rübezahl

Den gamle troll

Fra : /arcana

Dato : 06-06-01 18:52

> [...]

> Kære kristne, hvis I bare én gang gik hen, og læste bibelen ordentlig
> igennem, ligesom Rübezahl har gjort for nyligt, så ville I også snart

Du sollst nicht cross-posten in le groups germain.

--
With freundlich hilsen
/arcana

Fra : Mach

Dato : 08-06-01 18:57

Meget flot tysk gramatik! /arcana du har da vidst fulgt med i tysk i
folkeskolen! :)

Mvh Mark Andreas Christensen

Fra : Norma Jensen

Dato : 06-06-01 19:25

"R?ezahl" <ruby_ibn_zal@hizbollah.com> wrote in message news:<9fjv2t$sf3$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
> at Islam er den sande måde at leve sit liv og at det er den eneste sande
> måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Det er da klart at det er vin og olivenolie, der er sundt i EU regi.
Hvordan skulle man ellers kunne støtte de fattige bønder i Sydeuropa
uden at det blev alt for opsigtsvækkende?

Men der står da i Biblen, at man ikke må spise svinekød.
Det er der, hvor de israelitiske stammer er i krig med det hornklædte
havfolk, der som noget helt unikt dyrker svineavl.

Det blev vel anset som et militær trussel, hvis folket skulle lade sig
lokke af flæskesteg, og derfor forbudt af krigsguden.

Men sådan er der jo så meget, men det ved du jo sikkert allerede, læst
Biblen og alt muligt andet, som du har.

Norma

Fra : Havmand

Dato : 06-06-01 21:21

"Norma Jensen" <norma_jensen@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> [...]
lade sig
> lokke af flæskesteg, og derfor forbudt af krigsguden.

Hvor er disse passager i Bibelen?

mvh. Havmand

Fra : Norma Jensen

Dato : 07-06-01 22:27

"Havmand" <Nyhavmand@Hotmail.com> wrote in message news:<ViwT6.259$1q2.51134@news.get2net.dk>...
> "Norma Jensen" <norma_jensen@my-deja.com> skrev i en meddelelse

> hornklædte

> lade sig
>
> Hvor er disse passager i Bibelen?
>
> mvh. Havman

Nu er jeg jo ellers hedning.
Men da jeg lever i en kristen kultur har jeg selvfølgeligt også læst
Biblen.
Så vidt jeg husker står alle lovene om, hvad man må og ikke må i femte
mosebog.
Herunder også at man ikke må spise svinekød.

Det gamle testamente er vel derudover ikke andet end en lang
krigshistorie, blandt andet omhandlende israelitternes forsøg på at
besætte havfolkets land, eller filistrene om man vil.
Kampen mellem den lille stenkaster David og kæmpen Goliat, der ellers
så ædelmodigt havde tilbudt tvekamp, fremfor at kaste hele folket ud i
en krig
er vel den mest kendte af historierne.
Hvad angår de reelle historiske forhold, beskrives de i historiebøger.
Der er endda billeder. For eksempel af havfolkene i deres hornede
hjelme.

Norma

Fra : Live4Him

Dato : 08-06-01 19:26

> Så vidt jeg husker står alle lovene om, hvad man må og ikke må i femte
> mosebog.
> Herunder også at man ikke må spise svinekød.
~~~~~~~~~~
Jo, men som kristen er man ikke under loven og må derfor gerne æde svinekød.

> Det gamle testamente er vel derudover ikke andet end en lang
> krigshistorie,
~~~~~~~~~~
Jo, der er meget mere til GT end bare en krigshistorie. Der er bla. de
profetiske bøger hvori bla. messias er forudsagt (Es 53) og så er der de
poetiske bøger såsom eks. højsangen, ordsprogenes bog og salmerne. Vidste du
at salme 23 "Herren er min hyrde" er en af de mest læste og sungne stykker
litteratur nogensinde ?

> Hvad angår de reelle historiske forhold, beskrives de i historiebøger.
~~~~~~~~~~~~
Som igen har dem fra de historiske bøger i GT.

> Der er endda billeder.
~~~~~~~~
Der er også mange billeder af de bibelske begivenheder. Rembrandt, bare for
at nævne en af de største kunstnere, og rundt om i vore gamle kirker er der
masser af kalkmalerier, statuer og anden smuk kirkekunst som ikke "bare" er
kunst, men endda kunst med et budskab.

jørgen.

Fra : Kirstine

Dato : 07-06-01 15:33

In article <9fjv2t$sf3$1@news.inet.tele.dk>, ruby_ibn_zal@hizbollah.com
says...
> [...]
> henne kristne kvinder IKKE MÅ bære hijab? Hvor står det henne at kristne
> SKAL løbe nøgne rundt på en offentlig strand?

Det frie valg - en dejlig ting

> [...]
> at Islam er den sande måde at leve sit liv og at det er den eneste sande
> måde. Thi den er kommet direkte fra Allah gennem Hans Profet (fvmh).

Mit liv er mit. Jeg vælger selv, hvilken måde, der er den bedste for mig.
Jeg behøver ikke en bog til at fortælle mig, hvordan livet leves.

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*