3dMark 2000 Igen !!
Fra : \(o:Bobby:o\)

Dato : 01-01-01 21:00

Hei

Hvor hurtig skal en Athlon 800 køre med et TNT2 Ultra (Creative)??, alså
default test i 3dmark 2000

ikke oc

Jeg får kun 3100 -3200

Jeg kører win 98 2e

Mvh Benny

Fra : Morten Stæhr

Dato : 02-01-01 01:06

"(o:Bobby" <kerminator@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hei
>
> Hvor hurtig skal en Athlon 800 køre med et TNT2 Ultra (Creative)??, alså
> default test i 3dmark 2000
>
> ikke oc
>
> Jeg får kun 3100 -3200
>
> Jeg kører win 98 2e
>
> Mvh Benny

3100-3200 er alt alt for lav en score (1024x768x16).
Jeg får 6400 (asus7700 pure 32 mb ddr-ram ,pIII 866 )
Prøv at checke følgende
1: Bruger du den rigtige og nyeste driver ?
2: Har du installeret AGP support til bundkort/chipsæt ?
3: Er AGPX4 aktiveret ?
4:Er bios optimalt sat op ?

Fra : Thomas Eriksen

Dato : 02-01-01 01:40

"Morten Stæhr" <netrom66@hotmail.com> wrote in message

> 3100-3200 er alt alt for lav en score (1024x768x16).
> Jeg får 6400 (asus7700 pure 32 mb ddr-ram ,pIII 866 )

Nej det er et ganske acceptabelt resultat da det er et TNT2 grafikkort der
ikke har T&L. dette er nemlig en ting som er meget vigtigt for den ydelse
man får i 3D Mark 2000. Så jeg mener ikke at der er noget galt i resultater,
blot testen der favoriserer GeForce grafikkort og ander med T&L.

Thomas Eriksen

http://www.hardwareonline.dk Danmarks fedeste hardwareside
http://www.atcomputing.dk Støjsvage kabinetter, kølere mv.

Fra : Morten Stæhr

Dato : 02-01-01 02:06

"Thomas Eriksen" <thomas@hardwareonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
resultater,
> blot testen der favoriserer GeForce grafikkort og ander med T&L.

Ups jeg fik lige overset at det var et TNT2 kort, læste det som
Geforce 2 Ultra .:)
Sorry

Fra : N/A

Dato : 02-01-01 23:35

Fra : \(o:Bobby:o\)

Dato : 02-01-01 23:35

Hei

Troede at der var mere gang i et TNT ultra!!

Mvh Benny

Fra : Carsten Suhr

Dato : 03-01-01 18:40

Har lige kørt testen på en duron 1000 Mhz og med TNT2 ultra og fik ca. 3800.
Så det er jo nok hvad man kan forvente.

Mvh Carsten

Fra : Squize

Dato : 03-01-01 21:14

Hvorfor får jeg så kun ca. 3800 med mit geforce2 GTS 32mb/Athon700

Jari

Fra : Vangok

Dato : 04-01-01 08:49

Squize skrev i meddelelsen <93016s$2fop$1@news.cybercity.dk>...
>Hvorfor får jeg så kun ca. 3800 med mit geforce2 GTS 32mb/Athon700
>
>Jari

Hej. Dit MB må være med VIA-chipset, har du installeret VIA-4in1-driverne
til AGP-porten. De plejer at være på CD´en som følger med MB. Min puter
kørte cirka lige så "langsomt" inden de blev installeret. Ellers hent dem på
nettet. Og prøv evt. også Detonator3 fra NVidia.
Hilsen Troels.

Fra : Vangok

Dato : 04-01-01 08:52

Vangok skrev i meddelelsen ...

> [...]
Lige et lille tillæg: Du skulle gerne op på 6000-7000 3DMarks. Det får jeg
ihvertfald på min Duron600@900 med ASUSV7700Deluxe.
MVH Troels.

Fra : Squize

Dato : 04-01-01 16:53

Jeg kører med et mb fra msi. Mener det er et k7pro.

Mvh
Thomas Jari

Fra : Vangok

Dato : 05-01-01 12:30

Squize skrev i meddelelsen <93266f$2emv$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg kører med et mb fra msi. Mener det er et k7pro.
>
>Mvh
>Thomas Jari

MSI k7Pro er så vidt jeg ved med Amd´s Irongate Chipset, jeg ved desværre
ikke hvilke AGP-drivere m.m. du bør installere, da jeg aldrig har haft et MB
med det chipset, sorry, anyone?
MVH Troels.

Fra : Butch

Dato : 05-01-01 01:30

"Squize" <Thomas@jari.adsl.dk> wrote in message
> Hvorfor får jeg så kun ca. 3800 med mit geforce2 GTS 32mb/Athon700
>
> Jari

Der er ihvertfald noget galt. Jeg får 7115 med Creativ geforce2 GTS 32mb. På
en TB800@950.
Jeg har DX8.0 og ref. driver 6.31 installeret.
Hilsen
Butch

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 06-01-01 09:58

> Der er ihvertfald noget galt. Jeg får 7115 med Creativ geforce2 GTS 32mb. På
> en TB800@950.
> Jeg har DX8.0 og ref. driver 6.31 installeret.

Jeg fatter simpelthen ikke du kan komme derop???

Jeg har:

------------
Motherboard: ASUS A7V Socket A VIA KT133
CPU: K7 DURON 800 MHz
RAM: 384MB - PC133
Grafikort: GeForce 256 DDR 32MB RAM - Driver ver. 7.17
Direct X: ver. 8.0
------------

Og kan ramme 4887 i 3DMark.

Kan vi prøve at sammenligne dine indstillinger, med mine?

Har du clocket dit GeForce?
4in1 drivers?
AGPx4?
OS?

Fra : N/A

Dato : 06-01-01 17:29

Fra : Duck Trucks Inc.

Dato : 06-01-01 17:29

> Har du opdaget, at dit grafikkort overhoved ikke er det samme som et GeForce2 ?

- Det sagde jeg vist ikke!?

- Når dette er sagt vil jeg vædde med at din næste påstand
ville være at jeg slet ikke kan op i nærheden af den mark
jeg taler om. I don't know, men men når jeg sammenligner
med tilsvarende systemer på madonion så er værdierne stadig
oppe omkring 6000 stykker.

- Så kan det være du siger at de værdier der er inde på
madonions side er løgn og bedrag. I så fald er jeg tilfreds.

Fra : Jan Vennike

Dato : 02-01-01 20:07

Tja, jeg har en TNT1 (gammel svend) og får ca 1700 med en Celeron 500@600 så
vær du glad for dine 3100-3200.