Mail 2.0
Fra : Kell Christensen

Dato : 29-08-05 23:02

Med Tigeren fik jeg også Mail 2.0.
Her er problemer - kan ikke skrive mails - blokeres af ventetid og
badebold. Ingen kontakt med stavekontrol, meddeles det.

Har fundet frem til min Aspell DK men det fortsætter med drillerierne.
Er det noget i kender til? Kan man slå stavekontrol helt fra eller skal
jeg bare gå til bage til ver. 1.3? Jeg kan ikke se nogen fordele i 2.0.

Nå jeg prøvede lige at starte 1.3 - det går vist ikke i Tiger

mvh Kell

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 30-08-05 04:37

Kell Christensen <4200slet@c.dk> wrote:

> Med Tigeren fik jeg også Mail 2.0.
> Her er problemer - kan ikke skrive mails - blokeres af ventetid og
> badebold. Ingen kontakt med stavekontrol, meddeles det.

Du skal hente den nyeste version af cocoAspell her:
<http://cocoaspell.leuski.net/>
husk også at hente de nyeste danske ordbøger.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Kell Christensen

Dato : 30-08-05 07:46

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Du skal hente den nyeste version af cocoAspell her:
> <http://cocoaspell.leuski.net/>
> husk også at hente de nyeste danske ordbøger.

Super duper Kaj - sæ'følig er det den.
Jeg har hentet CA 2.0.2 og instal.
Ligeledes aspell5-da-1.4.42-1 - pakket ud og lagt i
app.sup/aspell. (+ fjernet 0,5-1,0)
Men men - Den driller stadig - bare det at vælge stavekontrol
i menuen - så kommer skiltet og er ikke til at få væk
uden 25 clik
Indtil videre har jeg slået stavning fra i indst.

Kell

Fra : Kell Christensen

Dato : 30-08-05 08:29

> [...]

> i menuen - så kommer skiltet og er ikke til at få væk
> uden 25 clik
> Indtil videre har jeg slået stavning fra i indst.

Afblæsning - jeg havde glemt at ændre i sys. indst.
NU kører det. Alt OK

kell

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-08-05 08:33

> [...]

> Er det noget i kender til? Kan man slå stavekontrol helt fra eller skal
> jeg bare gå til bage til ver. 1.3? Jeg kan ikke se nogen fordele i 2.0.

du skal genindstallere CocoAspell og den senest valgte ordbog.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT