Lang tid om at skifte til Intel
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-05 17:18

Forbes skriver, at Apple lige har indgået en aftale med Freescale om at
levere chips til Apple år 2008 ud. Det er jo lidt længere, end vi hidtil
har regnet med, at Apple vil bruge PowerPC.

<http://www.forbes.com/2005/08/29/apple-freescale-intel-cx_gl_0829autofa
cescan07.html>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 29-08-05 18:58

> [...]
> levere chips til Apple år 2008 ud. Det er jo lidt længere, end vi hidtil
> har regnet med, at Apple vil bruge PowerPC.

Jeg må bekende at jeg ikke synes det lyder godt. Jeg ebtegner mig ikke
selv som fanatisk som artiklen i indledningen, men jeg ser dog alligevel
frem til skiftet.
--
Mvh. Poul

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-08-05 19:42

> Forbes skriver, at Apple lige har indgået en aftale med Freescale om at
> levere chips til Apple år 2008 ud. Det er jo lidt længere, end vi hidtil
> har regnet med, at Apple vil bruge PowerPC.

Kan du sige reservedele og Applecare?

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-05 20:22

> Kan du sige reservedele og Applecare?

Nååh, du tror bare, det er derfor? Det kan der selvfølgelig være noget
om. Bare mærkeligt, at journalisten ikke har tænkt så langt.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-08-05 08:34

> Nååh, du tror bare, det er derfor? Det kan der selvfølgelig være noget
> om. Bare mærkeligt, at journalisten ikke har tænkt så langt.

journalister får penge for at skrive ikke for at tænke.