Mac Mini, Tiger og DivX - muligt? og hvis ~
Fra : Bruno

Dato : 23-08-05 15:54

Mit skift fra PC til Mac er nu ved at være fuldført, men desværre ikke
uden tab af funktionalitet på nogle områder. Et af de mere
undholdningsbetonede er afspilning af DivX video, men kan det passe at
man pt. bare må undvære?

Skal man tro divx.com, så er hverken OS 10.4 eller QT7 understøttet!

Mvh

Bruno

Fra : Terje Rydland

Dato : 23-08-05 16:57

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> [...]
> man pt. bare må undvære?
>
> Skal man tro divx.com, så er hverken OS 10.4 eller QT7 understøttet!

VLC spiller vel DivX?

Terje

Fra : Bruno

Dato : 23-08-05 17:53

Terje Rydland wrote:

> VLC spiller vel DivX?

Bingo - og jeg som troede man skulle havde en pakke fra divx.com. Takker.

Mvh

Bruno

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 27-08-05 07:48

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Bingo - og jeg som troede man skulle havde en pakke fra divx.com. Takker.

det skal du kun hvis du vil bruge Quicktime som afspiller.

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Søren Friis

Dato : 23-08-05 17:55

Jeg så en linux distribution, som bootes på en CD-rom, som spiller
næsten alt (MPEG, DivX, Xvid osv.)
Den findes også til PPC dvs mac.

http://www.geexbox.org/en/

Mvh Søren Friis

Fra : Mikkel Westh

Dato : 23-08-05 19:38

On 2005-08-23 16:54:12 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever> said:

> [...]
> man pt. bare må undvære?
>
> Skal man tro divx.com, så er hverken OS 10.4 eller QT7 understøttet!

3ivx, www.3ivx.com, virker upåklageligt her. Spiller her Divx noget
bedre end VLC formår at gøre.

--
Mvh. Mikkel Westh