drilsk trådløs router
Fra : Thomas Bendsen

Dato : 17-08-05 19:00

Hej

Jeg har en iBook G4 (nyeste OS) koblet trådløst til en D-Link 624+. Det
fungerer sædvanligvis problemfrit, men engang imellem nægter routerens
DHCP server (eller hvad det nu hedder) tilsyneladende at udstyre mit
airport kort med en IP-adresse.

Mit kort forbinder fint til routeren men får blot ikke nogen IP-adresse.
Min kærestes trådløse XP maskine har ingen problemer, ligesom der heller
ikke er problemer hvis jeg forbinder min iBook med et kabel.

Problemet forsvinder som regel af sig selv, efter et stykke tid.

Eventuelle bud på en årsag og/eller løsning modtages med tak.

Med venlig hilsen
Thomas Bendsen