overførsel?
Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-05 13:53

Hej. Jeg håber der er nogen der kan give en lille vejledning. Nu har
jeg fået mig en fin lille iBook - clamshell - og så er der altså et par
programmer jeg gerne vil overføre fra min iBook G4 til G3'eren.
De kører begge OSX
på forhånd tak
Erling

Fra : Tom

Dato : 17-08-05 15:07

Hvis du kan få dem til at finde hinanden på et netværk, kan du lave en
"overførsel" via overførsels assistenten..
Den kan enten overføre det hele, eller den "mappe" du beder den om at
overføre..
Altså
1. ethernet ( fin hinanden )
2. lock ind på den "fremmede" maskine med det oprindelige lock in/pass
3. start overførsels ass
4. find mappe og bed soft om at overføre..
Tom

Fra : Erling Hansen

Dato : 17-08-05 17:40

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> [...]
> 3. start overførsels ass
> 4. find mappe og bed soft om at overføre..

Jeg er næsten helt sikker på at jeg ikke ku' finde ud af dét dér med
netværk, så jeg prøvede med at brænde en CD-rom på G4'eren og så
installere den på clamshell'en .... og det virkede.
Men tak for rådet. Jeg kan blive nødt til at prøve det, hvis der er
programmer, der ikke kan overføres med CD.
mvh
Erling