Hilsen fra Skagen
Fra : Henrik Münster

Dato : 07-08-05 19:47

Jeg sender denne hilsen fra Skagen Bibliotek. Som jeg skrev i en
tidligere tråd fandt jeg ud af, at der er gratis trådløst opkobling til
internettet på Skagen Bibliotek. Desværre har biblioteket ret korte
åbningstider, men når der er lukket, kan man bare gå om bagved. Jeg
sidder således på bagtrappen lige nu, og forbindelsen er helt i orden.
Jeg tror, jeg vil foreslå dem at sætte et bord og nogle stole op. Og
måske også lave et halvtag. Det er jo ikke altid, der er så dejligt vejr
som i dag.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-08-05 20:34

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> writes:

> [...]
> Jeg tror, jeg vil foreslå dem at sætte et bord og nogle stole op. Og
> måske også lave et halvtag. Det er jo ikke altid, der er så dejligt vejr

Husk også strøm!

Er der iøvrigt noget der minder om udsigt fra bagtrappen? Virker det
når familien er gået i seng?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-05 14:15

In article <yu2acjtbkxm.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Husk også strøm!

En bærbar kan godt holde et par timer. Og så er betontrappen heller ikke
så rar at sidde på længere.

> Er der iøvrigt noget der minder om udsigt fra bagtrappen? Virker det
> når familien er gået i seng?

Jeg har ikke prøvet om natten, men hvem skulle komme at slukke for
forbindelsen kl. 23? Jeg går ud fra, at den er åben døgnet rundt. Udsigt
er der til gengæld ikke meget af. Det er lidt af en baggyde, og så er
der en lille vej for enden.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Ole Jensen

Dato : 07-08-05 20:36

> [...]
> Jeg tror, jeg vil foreslå dem at sætte et bord og nogle stole op. Og
> måske også lave et halvtag. Det er jo ikke altid, der er så dejligt vejr

Pas nu på det ikke rygtes, så bliver trappen hurtigt for lille.

Måske er der basis for at åbne en lille café med netadgang

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-08-05 21:21

> [...]
> Jeg tror, jeg vil foreslå dem at sætte et bord og nogle stole op. Og
> måske også lave et halvtag. Det er jo ikke altid, der er så dejligt vejr

Velkommen til min verden indtil 10 juni Hvis du skal foruroliges
lidt kan jeg henvise til denne artikkel:

<http://www.theregister.co.uk/2005/07/25/uk_war_driver_fined>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Henrik Münster

Dato : 08-08-05 14:13

In article <q27is2-1r2.ln1@G5.reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> wrote:

> Velkommen til min verden indtil 10 juni Hvis du skal foruroliges
> lidt kan jeg henvise til denne artikkel:
>
> <http://www.theregister.co.uk/2005/07/25/uk_war_driver_fined>

Men biblioteket reklamerer jo med, at der er et "hotspot" med gratis
trådløs forbindelse. Enhver er velkommen til at komme ind at bruge det.
Der står strengt taget ikke, at det kun må bruges i åbningstiden.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-08-05 23:29

> Men biblioteket reklamerer jo med, at der er et "hotspot" med gratis
> trådløs forbindelse. Enhver er velkommen til at komme ind at bruge det.
> Der står strengt taget ikke, at det kun må bruges i åbningstiden.

det kan du jo så prøve at overbevise dig selv om, når ferien afbrydes
af et par uniformerede herrer der ønsker at du kører en lille tur med
dem - mens fnullergøj forgæves forsøger at trøste de to stortudende
drenge...

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-05 00:52

In article <uu2ls2-n78.ln1@G5.reippuert.dk>,
> [...]

> af et par uniformerede herrer der ønsker at du kører en lille tur med
> dem - mens fnullergøj forgæves forsøger at trøste de to stortudende

Jeg er slet ikke sikker på, at der er politi i Skagen efter kl. 18.30. I
hvert fald er der ikke sket noget, og desværre har vi måttet tage hjem
fra Skagen. Børnene skal begynde i skole onsdag. Det er ellers et
dejligt sted, og vejret er som regel bedre end i resten af landet.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 10-08-05 07:33

> [...]
> fra Skagen. Børnene skal begynde i skole onsdag. Det er ellers et
> dejligt sted, og vejret er som regel bedre end i resten af landet.

Hehe, skagen politi er sku på deltid året rundt, så frygt ej. Vi ser dem
faktisk aldrig i bybilledet, og når klokken er 16 er der totalt lukket for
lovens lange arm.

Ja vi har været rimelig heldig med vejret den sidste måneds tid go så
fremstår byen jo fra sin smukkeste side.

Hygge, og håber du vil besøge byen igen.

Bo

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-05 12:20

In article <42f99fa2$0$28435$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
> fremstår byen jo fra sin smukkeste side.
>
> Hygge, og håber du vil besøge byen igen.

Det vil jeg da sikkert. Det er mange år siden, vi har været der sidst,
men vi blev ret begejstrede for byen. Vi havde lånt et sommerhus lige
bag Brøndums Hotel, og det er en rigtig god beliggenhed. Der er 5 min.
til en perfekt badestrand og 5 min. til bymidten, der faktisk er noget
af det bedste, jeg kender i en ferieby. Løkken og Blåvand kan ikke
rigtig være med her.
Vi fandt faktisk et sødt lille hus, der var til salg. Det ville
være alle tiders sommerhus. Men så opdagede vi, at det skulle koste
næsten 4 millioner. Det kølnede interessen lidt.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-05 21:58

> Vi fandt faktisk et sødt lille hus, der var til salg. Det ville
> være alle tiders sommerhus. Men så opdagede vi, at det skulle koste
> næsten 4 millioner. Det kølnede interessen lidt.

Det er da ikke mere end 1600 bagateller.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-05 07:52

> Jeg er slet ikke sikker på, at der er politi i Skagen efter kl. 18.30.

Har d set opslaget i lokalavisen: Forbrydelser i Skagen og omegen bedes
flyttes til Frederikshavn eller Hirtshals på hverdag efter klokken
18 og i weekender.

> hvert fald er der ikke sket noget, og desværre har vi måttet tage hjem
> fra Skagen. Børnene skal begynde i skole onsdag. Det er ellers et
> dejligt sted, og vejret er som regel bedre end i resten af landet.

Yep... der skal heller ikke meget til i disse dage.

Fra : Sebastian

Dato : 09-08-05 19:15

>... biblioteket reklamerer jo med, at der er et "hotspot" med gratis
> trådløs forbindelse. Enhver er velkommen til at komme ind at bruge
> det...

Men enhver lille internetforening skal snart logge al trafik efter punkt
og prikke og opbevare trafikdata efter loven med adgang for politiet
døgnet rundt og jeg skal komme efter dig...
Hvad er meningen med disse terrorlove? At terrorisere foreninger?
Når terroristerne nu ikke engang behøver at stå i kø for at låne
kommunernes computere, så kan det vist være lige meget.

Sebastian.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark