Silvan - JEG GÅR BESERK over de lorte webs~
Fra : Karst B. Smit

Dato : 06-06-01 00:06

> Arrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhh for satan da
>
> Skulle lige checke om Silvan havde åbent i dag og tog så chancen på
> nettet, men for helvede da:

> God damnit, hvor er det noget skod og stod der noget om åbningstiderne i
> pinsen. NEJ.

Hej Jesper

Du har ret. De fleste sider er noget møg. Du kan ikke få en
produktoversigt hos silvan eller priser på en stolpe eller lægte så man
kan sammenligne det med prisen hos et andet firma.

Prøv at se Metro.dk og vælg "vis havekatalog" . Du får 6 items med
billeder og en besked om "hvis du vil se mere kom og besøg os". Ja men
jeg er jo på besøg.

I dag skulle jeg til It.info i Charlottenlund så jeg til Rejseplanen.
Jeg skulle gå 10 minuter til Langgade station selv om jeg har en linie
28 stoppested lige over på den anden side af gaden som kører direkte til
Hovedbanegården hvor jeg kan tage et S-tog.

En gang i mellem tror jeg de laver pis med os. Og det er Webmasteren som
scorer kassen på grund at ledelsen ikke aner en skid om Websider. Det
eneste de skal gøre er selv at gå på indkøb hos deres eget firma. Så
hvad med skrive nogen opfordringer til de forskellige ejere af disse
firmaer. Så kan det være der sker noget.

I love you to.

--
Mvh. Karst B.
You moved your mouse. Windows needs to be restarted

Fra : Lars

Dato : 06-06-01 11:09

YAK YAKYAK YAK YAK YAK

Fra : Martin Edlich

Dato : 06-06-01 17:21

In article <9fkvfp$10g$1@sunsite.dk>, "Lars" <lane@jubiipost.dk> wrote:

> YAK YAKYAK YAK YAK YAK

Glimrende program til ordblinde, jeg ved desværre ikke om der findes
noget lignende til dem der stammer.

--
MVH Martin Edlich
http://www.edlich.dk