PS CS2 går ned med et brag!!!
Fra : NL

Dato : 05-08-05 18:19

hejsa.

For nogen tid siden installerede jeg Tiger, samt den nye PS CS2...fino.
Imidlertid oplever jeg nu at PS lukker ned lige så snart jeg begynder
at lave noget. Specielt hvis jeg bruger tekst-tool syntes det at gå
galt; har dog ikke fået afklaret om det er det eneste tidspunkt...
Er der nogen der har en idé???

Mvh
Nik,
Århus

Fra : NL

Dato : 05-08-05 18:33

Jeg kan nu bekræfte at det faktisk KUN er når jeg bruger
tekst-værktøjet???
Er der nogen der har prøvet noget lignende?

Mvh
Nik

Fra : Erik Richard

Dato : 05-08-05 18:37

NL wrote:
> [...]
> at lave noget. Specielt hvis jeg bruger tekst-tool syntes det at gå
> galt; har dog ikke fået afklaret om det er det eneste tidspunkt...

Hvordan er det nu, - er det ikke en Dual G4, du kører med?

> Er der nogen der har en idé???

Gå ind i bruger/navn/preferences og slet alle CS indstillingerne.
Gå så til Adobe hjemmeside og hent samtlige opdateringerne til CS2
<http://www.adobe.com/support/downloads/main.html>.

Der er en kendt fejl i den første ver. af CS2, der gør, at den meget let
går ned på multiprocessor baserede G4, så husk opd. til multiprocessor.
Og først eftr at have installeret opd., åbner du igen CS2.

mvh. Erik Richard

K.M.L. Denmark by Erik Richard S¿rensen, Member of ADC
<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : NL

Dato : 05-08-05 19:43

Mange tusind tak, Erik!
FORNEMT!

Mvh
Nik

Fra : NL

Dato : 05-08-05 20:03

Hej Erik...jeg er lidt i tvivl om hvilken opdatering der er tale om?
Syntes ikke det fremgår at der er en opdatering til multiprocessor?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-08-05 11:59

NL skrev:

> Syntes ikke det fremgår at der er en opdatering til multiprocessor?

Det findes der heller ikke til CS2. Det er CS1, som den opdatering
kan hentes til, og den er ikke kompatibel med din version.

Dit problem skyldes temmelig sikkert en defekt font.

--
Hilsen
Madsen