help keyboard
Fra : morten hansen

Dato : 04-08-05 20:41

hej med jer her i gruppen
jeg er rimelig ny mac bruger og har derfor fundet en side med keyboard
genveje men...tasten option hvad er det for en ?

mvh
Morten Hansen

Fra : Karl Antz

Dato : 04-08-05 21:05

morten hansen <mboh@mac.com> wrote:

> [...]
> jeg er rimelig ny mac bruger og har derfor fundet en side med keyboard
> genveje men...tasten option hvad er det for en ?

alt - der er også noed der ligner et skiftespor på den
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 04-08-05 21:18

> [...]

> jeg er rimelig ny mac bruger og har derfor fundet en side med keyboard
> genveje men...tasten option hvad er det for en ?

Dss. alt-tasten.
Sikkert # 3 fra venstre nederst, lige tv. for æbletasten. Har et symbol
der minder om et skiftespor.

Fra : morten hansen

Dato : 05-08-05 07:18

no@way.dk (Jens Rasmussen) wrote:

> Dss. alt-tasten.
> Sikkert # 3 fra venstre nederst, lige tv. for æbletasten. Har et symbol
> der minder om et skiftespor.

ok takker

mvh
Morten Hansen

Fra : morten hansen

Dato : 05-08-05 07:33

no@way.dk (Jens Rasmussen) wrote:

> Dss. alt-tasten.
> Sikkert # 3 fra venstre nederst, lige tv. for æbletasten. Har et symbol
> der minder om et skiftespor.

ok takker

mvh
Morten Hansen

Fra : morten hansen

Dato : 05-08-05 07:35

no@way.dk (Jens Rasmussen) wrote:

> Dss. alt-tasten.
> Sikkert # 3 fra venstre nederst, lige tv. for æbletasten. Har et symbol
> der minder om et skiftespor.

ok takker

Fra : morten hansen

Dato : 05-08-05 07:36

> [...]

> jeg er rimelig ny mac bruger og har derfor fundet en side med keyboard
> genveje men...tasten option hvad er det for en ?

ok takker