Ny Apple-mus
Fra : Per Rønne

Dato : 04-08-05 07:01

http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3183060/

For første gang med flere knapper. Langt om længe.
--
Per Erik Rønne

Fra : Bruno

Dato : 04-08-05 14:51

Per Rønne wrote:
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3183060/
>
> For første gang med flere knapper. Langt om længe.

Prøv og kig 2 dage tilbage i gruppen.

Mvh

Bruno

Fra : Mikkel Westh

Dato : 04-08-05 15:51

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
> http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3183060/
>
> For første gang med flere knapper. Langt om længe.

Der er en tråd længere nede ved navn "The Mighty Mouse" om emnet.

Synes dog det er fedt, de har lavet den. Hvis den kom i en BT-udgave, ville
jeg købe den på stedet sammen med et BT-tastatur. Nogle rygter om den kommer
med BT?

Mvh. Mikkel

Fra : Per Rønne

Dato : 04-08-05 16:57

Mikkel Westh <mikkelwesth@hotmail.com> wrote:

> Synes dog det er fedt, de har lavet den. Hvis den kom i en BT-udgave, ville
> jeg købe den på stedet sammen med et BT-tastatur. Nogle rygter om den kommer
> med BT?

Du må mene Harald Blåtands-udgave. Jeg har forlængst fået nok af mus
drevet af batterier.
--
Per Erik Rønne