min mus
Fra : Ole Madsen

Dato : 03-08-05 16:50

hvorfor reagere min cursor underligt somme tider, det er som om at den
bevæger sig helt vildt rundt når jeg bevæger musen?

Ole

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-05 16:55

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:
> hvorfor reagere min cursor underligt somme tider, det er som om at den
> bevæger sig helt vildt rundt når jeg bevæger musen?

Fordi du bevæger den helt vildt rundt....

spøg til side, hvilken mus? hvilken computer?

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 300+300GB SATA, 8xDVD+/-RW, Bluetooth
mus + tastatur, R9600PRO, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Ole Madsen

Dato : 03-08-05 23:41

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Fordi du bevæger den helt vildt rundt....
>
> spøg til side, hvilken mus? hvilken computer?

mac mini, apple mus, skærmen er en almindelig skærm, ikke flad.

ole

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-08-05 01:33

Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> mac mini, apple mus, skærmen er en almindelig skærm, ikke flad.

saa skal du foelge Rene's raad.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 03-08-05 17:09

On 2005-08-03 17:50:05 +0200, Ole Madsen <o-madsen@tele2adsl.dk> said:

> hvorfor reagere min cursor underligt somme tider, det er som om at den
> bevæger sig helt vildt rundt når jeg bevæger musen?

Jeg vil gætte på at det er den overflade du kører den på. Optiske mus
kan godt blive forvirret, hvis overladen ikke er optimal.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Ole Madsen

Dato : 03-08-05 23:42

René Frej Nielsen wrote:

> Jeg vil gætte på at det er den overflade du kører den på. Optiske mus
> kan godt blive forvirret, hvis overladen ikke er optimal.

Det lyder rigtigt, jeg vil forsøge med det, tak for svaret

Ole