Som bekendt har CyberCity både en officiel og en uofficiel prisliste til
deres kunder !
Jeg skrev til CC´s kundesupport for nogle uger siden, da jeg blev
opmærksom på dette og gjorde gældende, at jeg måtte kunne få samme
hastighed og pris som andre CyberCity kunder har.
Den 1.07.05 fik jeg så et svar fra CC´s kundesupport som skrev, at de
ikke kunne tilbyde den ønskede båndbredde/pris, men derimod en anden
løsning (3072/125), som ville blive opgraderet til 4096/512 - den 22.07.05.
Dette tilbud accepterede jeg - idet jeg så gik ud fra, at CyberCity
overholdt denne aftale.
Nu har jeg så opdaget, at CC slet ikke har opgraderet min båndbredde pr.
22.07.05 - som de ellers har bekræftet pr. e-mail. Efter flere
opringninger til CyberCity´s kundeservice har jeg nu fået at vide, at
det tilbud CC havde afgivet var en fejl !
CyberCity havde nok håbet på, at jeg ikke ville efterprøve min
båndbredde, for så var det jo ikke blevet opdaget !
Kan man kalde dette andet end bondefangeri ?
Til orientering har jeg kopieret den modtagne e-mail fra CyberCity´s
kundesupport.
----------------------------------------------------------------------
Hej Kim
Tak for din henvendelse.
Jeg ved ikke hvor du har den oplysning fra, men den er ikke korrekt. Der
er ingen af vore kunder der kan få 2048/512 til 379 kr.
Jeg kan istedet tilbyde dig øjeblikkelig skift til 3072/128. Denne
forbindelse koster det samme som din nuværende båndbredde (429 kr), og
opgraderes pr. 22/7-05 til 4096/512 uden merpris.
Ønsker du dette?
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til at
kontakte mig telefonisk på +45 33983398 eller ved at besvare denne mail.
Med venlig hilsen
Kasper Mossin Christiansen
Cybercity kundeservice
Ovengaden neden vandet 7
1414 København K
Tlf: 33983398
Fax: 33983348
www.cybercity.dk