Grafikkorts indflydelse på rendering af 3D~
Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-09-05 12:51

Jeg har lidt (læs meget) svært ved at gennemskue hvor stor betydning - om
nogen overhovedet - grafikortet i computeren deltager i rendering i f.eks
Bryce eller Poser eller andre 3D programmer - klart nok at det har betydning
ved afspilning/fremvisning af et renderet produkt - men foregår der
overhovedet nogen former for beregning på grafikkortet i forbindelse med
renderingen - andet eks. kunne være Photoshop Premiere o.s.v.

På forhånd tak

Arne Rasmussen

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 04-09-05 17:05

"Arne Rasmussen" <jumping58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> overhovedet nogen former for beregning på grafikkortet i forbindelse med
> renderingen - andet eks. kunne være Photoshop Premiere o.s.v.

Nej, som standard i almindelige workstation/privat programmer er det ren
software rendering når du renderer dine billeder/film.

Mvh Martin Sinkjær

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 04-09-05 17:42

"Martin Sinkjær" <attila@deletethis.pc.dk> wrote in message

> [...]
>>

> Nej, som standard i almindelige workstation/privat programmer er det ren
> software rendering når du renderer dine billeder/film.

Takker for svaret

Mvh
Arne Rasmussen