Skifter opløsning konstant
Fra : Peter

Dato : 30-08-05 22:51

Jeg kører XP PRO og har grafikkort, NVIDIA GeForce4 Ti 4200.
Problemet er at hver 2. minut skifter opløsningen automatisk og uden at jeg
foretager mig noget. Skærmopløsningen er stillet til 1024 X 768, men den
skifter til 640 X 480 hvert andet minut, for derefter at skifte tilbage igen
til 1024 X 768 og sådan bliver det så ved med at skifte.
Jeg er ved at rykke det sidste hår af hovedet, så hjælp modtages
med taknemmelighed, og helst inden jeg bliver helt skaldet.
Hilsen Søren

Fra : Peter

Dato : 02-09-05 03:18

"Peter" <spbeee@post10.tele.dk (fjern eee)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ved at rykke det sidste hår af hovedet, så hjælp modtages
> med taknemmelighed, og helst inden jeg bliver helt skaldet.

Jeg har selv løst mit problem. Det var Norton Internet Security
der var årsagen til problemet.
Hilsen Søren