MSI problemer
Fra : Kim Sørensen

Dato : 26-08-05 21:28

Mit grafik kort er følgende: MSI MS-Starforce Geforce FX 5700 LE

Jeg har kørt med dette kort i ca et halvt år uden problemer, men for nyligt
er Counter strike begyndt at kræve af mig at jeg opdaterer driveren til
nyeste NVIDIA driver men, dette afstedkommer bare en fejlmeding der påstår
at mit grafikkort ikke er directX 7 compatibelt. Ret underligt eftersom jeg
kører direct X 9,0 b
Denne fejl er begyndt at lukke Counter strike og andre spil der kører over
steam ned.
Hvad sker der?

Fra : Søren

Dato : 26-08-05 21:26

"Kim Sørensen" <dsl8851@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører direct X 9,0 b
> Denne fejl er begyndt at lukke Counter strike og andre spil der kører over

det er nok driveren det er galt med, jeg havde samme problem indtil jeg
valgte en ældtre driver,så kørte det igen.

Søren