Bedste agp 8x kort ? vs geforce ti4600 gai~
Fra : Jonas R.

Dato : 25-08-05 11:44

Jeg har pt et geforce ti4600 gainward, men det fucker lige pt og laver fejl.

Har så overvejet et andet AGP 8x grafikkort, men hvilket er det hurtigeste
man kan købe for tiden sådan i 1-2k prisklassen?

MVH

Jonas R.

Fra : Hans

Dato : 25-08-05 12:42

Jonas R. wrote:
> [...]
> Har så overvejet et andet AGP 8x grafikkort, men hvilket er det
> hurtigeste man kan købe for tiden sådan i 1-2k prisklassen?

Hvad med et Radeon X800XT? Send mig lige en e-mail, da jeg ikke kan skrive
til dig.

Hans

Fra : Jonas R.

Dato : 25-08-05 13:29

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message SNIP
> Hvad med et Radeon X800XT? Send mig lige en e-mail, da jeg ikke kan skrive
> til dig.
>
> Hans

Til hvilken adresse??

/jonas r.

Fra : Hans

Dato : 25-08-05 13:31

Jonas R. wrote:

> Til hvilken adresse??

Fjern .invalid i adressen.

Hans

Fra : FedeDorit

Dato : 25-08-05 14:27

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har så overvejet et andet AGP 8x grafikkort, men hvilket er det hurtigeste
> man kan købe for tiden sådan i 1-2k prisklassen?

6600GT

Fra : René Sørensen

Dato : 25-08-05 17:27

FedeDorit wrote:
> "Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> 6600GT

Er det hurtigste ikke den rene 6800 med 256 mb ram. Det ved jeg leadtek
har lavet. Det koster pt ca 1800 kr

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 27-08-05 09:49

On Thu, 25 Aug 2005 18:27:02 +0200, René Sørensen
<renems@pip.cybercity.dk> wrote:

>Er det hurtigste ikke den rene 6800 med 256 mb ram. Det ved jeg leadtek
>har lavet. Det koster pt ca 1800 kr

jeg har næsten lige købt et asus 6800gt 128mb til 1600kr og jeg er ret
sikker på at det er hurtigere end et rent 6800med 256 men hvis du
finder test vil jeg egerne se dem 68gt er vist røget ned på 1500kr
jeg har 52900 i 3dmark 2005

Fra : Brian A.

Dato : 27-08-05 09:54

"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sikker på at det er hurtigere end et rent 6800med 256 men hvis du
> finder test vil jeg egerne se dem 68gt er vist røget ned på 1500kr

Mon ikke der er et '0' for meget der ;)

Den har indtil videre sparet mig for at få 22994 spam-mails.

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 28-08-05 14:28

On Sat, 27 Aug 2005 10:53:54 +0200, "Brian A." <Tjae@Jow.hej> wrote:

>"Ninja Ninjasen" <mailen@durikke.com> skrev i en meddelelse

>Mon ikke der er et '0' for meget der ;)

nej men jeg skulle vist have skrevet aquamark3 den anden har jeg
ikke testet med

Fra : René Sørensen

Dato : 28-08-05 12:36

Ninja Ninjasen wrote:

> [...]
> sikker på at det er hurtigere end et rent 6800med 256 men hvis du
> finder test vil jeg egerne se dem 68gt er vist røget ned på 1500kr

Jeg kommentere på et 6600gt ikke på et 6800gt

--
MVH.

René Sørensen

Fra : Esben

Dato : 25-08-05 17:47

> [...]
>
> Har så overvejet et andet AGP 8x grafikkort, men hvilket er det hurtigeste
> man kan købe for tiden sådan i 1-2k prisklassen?

Fra 1-2k er der et godt stykke, men til omkring 1k giver dette kort smæk for
skillingerne:

Men hvis problemerne med dit nuværende kort skyldes fx dårlig PSU, så nytter
det jo ikke noget.

--
Esben