Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
geforge3 ti200 driver til xp64bit...hvor
Fra : jonathan

Dato : 24-08-05 15:07

Hej alle, er der nogen der har en driver til et geforge3 ti 200 agp kort
til
xp64 , der virker, i de nye drivere er kortet jo ikke understøttet og jeg
har brugt flere timer og kun fundet en, men virkede ikke øv.
jonathna

Fra : Morten Christensen

Dato : 25-08-05 21:40

Det tog cirka 15 sekunder at gå ind på www.nvidia.com og vælge geforce og så
xp x64...

http://www.nvidia.com/object/winxp64_77.77.html

/morten

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-08-05 11:14

"Morten Christensen" <astrupFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Det tog cirka 15 sekunder at gå ind på www.nvidia.com og vælge geforce og
> så xp x64...
>
> http://www.nvidia.com/object/winxp64_77.77.html

Havde du brugt lidt længere tid havde du måske læst:
http://www.nvidia.com/object/77.77_winxp64_supported.html

som ikke angiver Geforce3 kort som understøttet.

Det ser ikke umiddelbart for godt ud når man kigger arkivet
igennem heller:
http://www.nvidia.com/object/winxp-64bit_extended_archive.html

--
Peter J