ATI Radeon 6800 XT
Fra : Bo Hellum

Dato : 24-08-05 13:00

Hej alle

Jeg har subj. og en ny pc med 1.5 gb ram. Den kører windows xp prof og kører
sådan set fint nok, på nær når jeg spiller Ghost Recon, så lagger jeg helt
vildt.

Er der nogle tools der kan teste grafikkortet? Fik opgraderet til de nyeste
ATI drivers igår aftes, men det er stadig noget pap.

Hygge

Bo

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 24-08-05 13:34

"Bo Hellum" <nh7h@nighthawks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogle tools der kan teste grafikkortet? Fik opgraderet til de
> nyeste ATI drivers igår aftes, men det er stadig noget pap.

Dette grafikkort kender jeg ikke - er det en krydsning mellem ATI og nVidia?

Fra : Bo Hellum

Dato : 24-08-05 13:41

> Dette grafikkort kender jeg ikke - er det en krydsning mellem ATI og
> nVidia?

Hehe, det kan jo smutte....der er tale om et 9800 XP sorry.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 26-08-05 12:17

Ok så vi snakker om ATi Radeon 9800XT.

Hent 3Dmark03 og 05 samt Aquamark3. Kør de tests og meld tilbage hvilke
resultater du får.

-Niels-