Problem med vga og dvi output på samme kor~
Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 23-08-05 10:14

Hej!

Jeg har et problem og det er, at jeg har to output på mit grafikkort, men
når jeg spiller spil med den ene skærm som hoved skærm og bevæger mig over
på min sekundere og aktivere den sekundere skærm, hopper min hoved skærm ud
i windows mode. Hvordan kommer jeg det problem til livs, og er det overhoved
muligt, for jeg har ikke kunne finde nogle løsning endnu.

Hjælp Ønskes :-/

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 23-08-05 16:24

Hej!

Bæ9 Bomstærk wrote:

> [...]
> i windows mode. Hvordan kommer jeg det problem til livs, og er det overhoved
> muligt, for jeg har ikke kunne finde nogle løsning endnu.

Sæt maskinen op til "Single display" på ønsket skærm og brug den når du spiller.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 24-08-05 06:30

> Hej!

> Sæt maskinen op til "Single display" på ønsket skærm og brug den når du
spiller.

> --
> Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Det lyder da som en udmærket ide :-/ men det løser bare ikke mit problem.
Hvis jeg kører med single skærm, kan jeg sagtens spille spil på hoved
skærmen, men kan så ikke se fx film på den anden samtidig, og det er sådan
set mit ønske!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 08:23

Hej!

Bæ9 Bomstærk wrote:

> [...]
> Hvis jeg kører med single skærm, kan jeg sagtens spille spil på hoved
> skærmen, men kan så ikke se fx film på den anden samtidig, og det er sådan

Hvad i alverden skal man da bruge det til?!

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 24-08-05 12:23

> Hvad i alverden skal man da bruge det til?!
>
> --
> Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Det er vel sagen underordnet, det var ikke det han ville høre om, han
spørger hvordan han får det løst, ikke ?

Gubs

Fra : Bæ9 Bomstærk

Dato : 25-08-05 06:38

hmmm tror I det vil afhjælpe mit problem, hvis jeg gik ud og købte et ekstra
graffikkort