forskel på X800XL kort?
Fra : michael bs

Dato : 19-08-05 15:01

undskyld jeg stiller et dumt spørgsmål men hvad er forskellen på
producenternes x800xl kort? køling og bundled software? de yder vel ens?
Grunden til jeg spørger er at jeg på en tysk netbutik så et ati radeon
x800xl til godt 2000kr. Men den stod som et no name produkt.
Når jeg slår ati radeon x800xl op på edbpriser, hedder de Sapphire... det
gjorde de ikke på den tyske netbutik. Nogen der kan rede forvirringen ud?

mvh Michhael

Fra : michael bs

Dato : 19-08-05 15:46

der skulle have stået x800xt i stedet for xl. sorry

"michael bs" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> skrev i en
meddelelse news:4305e61e$0$23233$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Allan Riise

Dato : 19-08-05 15:51

> [...]
> gjorde de ikke på den tyske netbutik. Nogen der kan rede forvirringen ud?

Sapphire er *en* grafikkort udbyder blandt mange, jeg kan nævne Asus, MSI og
en hel masse andre...

Man skal være opmærksom på hvilken RAM der sidder i kortene, og hvilkne
slags blæser, ellers er kortene ens, men som regel har NoName kortene
billigere og langsommere RAM, og billigere ( mere støjende ) blæsere end
Reference kortene..

--
Allan Riise