Klon-Mode hjælp.
Fra : Ingelsen

Dato : 17-08-05 10:19

Jeg har bygget mig en HTPC...

Det eneste problem der nu mangler at blive løst er Tv-Out.

Nu skal det siges at mit Stue Tv + Projektor er sat til Tv-Out (SVHS)
Og fladskærmen i køkkenet er sat på den Analoge VGA udgang.

Kortet er et Geforse MX 440, men har også et Radeon 9200 hvis det skulle
være nemmere..

Tv-Out virker fint, men da jeg gerne vil kunne styre mus+Front-end softwaren
og film fra alle steder løber jeg ind i problemer.

Problemet ligger i Klon Mode som jo er det rigtige valg for mig.
Alt virker fint, men Filmen (enten Divx eller DVD) vises kun på den ene
skærm. Dette gælder både vindue mode og fuld skærm mode.
På den ene skærm er der sort vindue/skærm. Hvordan kan dette problem løses?

Jeg ved godt det har noget at gøre med overlay...

På min gamle HTPC sad der et onboard Intel 810(chipset) kort. Og der har der
aldrig været den slags problemer...
Den viste ALT på VGA og Tv-Out udgangen samtidig.

Håber på lidt hjælp.