Efterlysning: 6600 serie + AGP + lo
Fra : Beeblebrox

Dato : 14-08-05 10:24

Hejsa

Er der nogle herinde der kender et 6600-baseret kort som er:
- Low profile
- AGP 8x
- Passivt kølet eller mulighed for samme?

Jeg ved der findes 6200-baserede kort men det skal som minimum være 6600
(eller højere). Giv endelig lyd fra jer hvis I kender noget til sådan et.

Vh,
Claus

--
DVD'er til salg: <http://kobsalg.sports-mc.dk/>

Fra : anders majland

Dato : 24-08-05 14:53

> [...]
> (eller højere). Giv endelig lyd fra jer hvis I kender noget til sådan et.

Er dit 6200 ikke godt nok til htpc'en mere ?
Hvad forventer du at af forbedringer med et 6600 ?