Problem med geforce 5600SE
Fra : Martin Have

Dato : 13-08-05 12:32

Hejsa NG

På mit system bruger jeg et Geforce 5600SE grafikkort. Jeg bliver nødt til
at bruge gamle drivere (45.23), da mit system fryser ved nyere drivere.
Computeren fungere fint i windows, men hvis jeg starter et program, der
kræver fuldskærm, fryser computeren med det samme. Det samme sker, hvis jeg
køre direct 3d test i dxdiag.

Min konfig er følgende:

Windows xp professional (uden servicepacks)
DirectX 9.0c
AMD Athlon 64-bit 3000+
512 MB ddr ram
maxtor 120 GB 7200 Harddisk
WDC 20 GB 5600 Harddisk (boot)
Aopen CD-RW
Samsung DVD
Motherboard K8-800T
Jeg har installeret de nyeste via drivere

Tak på forhånd.

Martin

Fra : Lyrik

Dato : 17-08-05 09:45

"Martin Have" <"FJERN"Martin.have@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Samsung DVD
> Motherboard K8-800T
> Jeg har installeret de nyeste via drivere

++++++++++++++++++++++++++++++
Jeg formoder at du har den seneste biosopdatering af bundkortet?
På denne review af motherboardet kan du se opsætningen i bios. Står
voltspændingen korrekt til grafikkortet?:
http://www.3dgameman.com/vr/fic/fic_k8_800t/video_review_03.html
Hilsen
Jens

Fra : Martin Have

Dato : 17-08-05 16:27

Hej Lyrik og tak for rådet

ifølge bootskærmen har jeg den nyeste bios, selvom jeg ikke har flashet den.
jeg hentede bios fra dette link:
http://www.fic.com.tw/support/motherboard/bios.aspx?model_id=135. der er kun
1 bios, og det er den jeg allerede har på motherboardet.

angående voltspændingen kan jeg sige, at jeg ikke har rørt ved den, så den
burde være korrekt instillet.

håber der er nogle der har en ide.