Point of View GeForce 6200 TurboCache
Fra : A

Dato : 13-08-05 09:43

Hej NG.

Jeg har nogle spørgsmål i forbindelse med følgende grafikkort:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=131006

1: Hvordan finder jeg ud af, om det er f.eks. X300 eller X600 - jeg synes
ikke jeg kan finde dette nogen steder?

2: Kan dette kort klare forskellige output til to forskellige skærme - et
via analogt signal og et via DVI + en omformer til analog?

3: Kan man slå det der TurboCache fra, så kortet ikke bruger af PC'ens RAM?

4: Det skal egentlig ikke bruges til 3D spil, men det kunne da være meget
rart at vide, om det er helt elendigt til 3D spil?

På forhånd tak
Mvh. A

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-05 18:29

A wrote:
> [...]
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=131006
>
> 1: Hvordan finder jeg ud af, om det er f.eks. X300 eller X600 - jeg synes

Det er som du selv skriver, et gforce 6200 (X300 og X600 er en serie fra
ATI)

> 2: Kan dette kort klare forskellige output til to forskellige skærme - et
> via analogt signal og et via DVI + en omformer til analog?

ja.

> 3: Kan man slå det der TurboCache fra, så kortet ikke bruger af PC'ens RAM?

Måske, men hvad skulle du gøre det for? du kan ikke 'se' hvor meget RAM
kortet bruger når du bare sejler rundt i din windows alligevel.

> 4: Det skal egentlig ikke bruges til 3D spil, men det kunne da være meget
> rart at vide, om det er helt elendigt til 3D spil?

i grove træk, ja det er elendigt til alt andet end det mest grundlæggende.

Fra : A

Dato : 13-08-05 21:33

> Det er som du selv skriver, et gforce 6200 (X300 og X600 er en serie fra
> ATI)

Nååå... Så man kan ikke helt sammenligne det. Men jeg kan vel så gå ud fra,
at et gforce 6200 er "lige så lidt krævende" som et X300.

> ja.

Godt!

RAM?

> Måske, men hvad skulle du gøre det for? du kan ikke 'se' hvor meget RAM
> kortet bruger når du bare sejler rundt i din windows alligevel.

Tja. Det kunne bare være meget rart at slå det fra, så man vidste, at det
under ingen omstændigheder huggede RAM. Jeg vil lige undersøge, om det kan
slås fra.

OK.

Tusind tak for svaret!