SFF m. DVI
Fra : Torben Andresen

Dato : 12-08-05 13:20

Jeg skal bruge et grafikkort med DVI udgang til min HP DC 7100 PC, dvs. det
skal være Small Form Factor. Der er både AGP og PCI. Skal brues til
Photoshop arbejde, - ikke spil.

Findes sådan et kort?
Kan nogen hjælpe?

/Torben

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 13:59

Torben Andresen wrote:
> Jeg skal bruge et grafikkort med DVI udgang til min HP DC 7100 PC,
> dvs. det skal være Small Form Factor. Der er både AGP og PCI. Skal
> brues til Photoshop arbejde, - ikke spil.

Du mener vel et low-profile kort?

Hvad med det her:
C.P. Technology PowerColor RADEON 7000 Low Profile

Zulu

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-05 14:09

Zulu wrote:

> Du mener vel et low-profile kort?
>
> Hvad med det her:
> C.P. Technology PowerColor RADEON 7000 Low Profile

Hvis du skal have ypperste kvalitet skal du kikke efter dette Matrox kort:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=18812

Zulu

Fra : Torben Andresen

Dato : 12-08-05 14:17

> Hvis du skal have ypperste kvalitet skal du kikke efter dette Matrox kort:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=18812

Ok, mange tak for svar.

Men jeg kom til at studere HP's hjemmeside for PC'en, og der angiver de
følgende kort til 149$ under 'Options':
ATI - RADEON X300 SE 128MB DDR w DVI-I & Svideo, x16 PCIE graphics
controller.

Så det må være det jeg skal have. Pinligt! Jeg var ikke klar over, at PC'en
havde PCI express bus.
Sorry!

/Torben

Fra : Esben

Dato : 12-08-05 16:37

"Torben Andresen" <torben@it-service.sdu.dk> skrev i en meddelelse

> Men jeg kom til at studere HP's hjemmeside for PC'en, og der angiver de
> følgende kort til 149$ under 'Options':
> ATI - RADEON X300 SE 128MB DDR w DVI-I & Svideo, x16 PCIE graphics
> controller.

Der findes også DVI-add-on kort til dc7100, med hun eller han-stik (DY674A
og DY673A)

--
Esben