Ny Køler til Sapphire Radeon 850 XT
Fra : Kasper Møller

Dato : 12-08-05 08:44

Har lige købt Sapphire's Radeon 850 XT Platinum kort, men øv hvor det
larmer Har set en del støjfrie-kølere på edbpriser, men hvike
specifikationer skal man kigge efter for at kunne se om de passe til
grafikkortet? Hastighed på blæseren og størrelsen?
Jeg har ikke til sinde at skulle overclocke kortet, men vil bare
lyddæmpe det.

Håber I har nogle gode råd

Kasper Møller

Fra : CGH

Dato : 12-08-05 09:16

> [...]
> grafikkortet? Hastighed på blæseren og størrelsen?
> Jeg har ikke til sinde at skulle overclocke kortet, men vil bare

Gå efter Artic Coolings ATI Silencer 5 (Rev 2). Den er til X800 og X850
kort. Bemærk at der også er en Artic Coolings NV Silencer 5, men det er til
nVidias kort.

Fra : Kasper Møller

Dato : 18-08-05 18:21

CGH wrote:

> Gå efter Artic Coolings ATI Silencer 5 (Rev 2). Den er til X800 og
> X850 kort. Bemærk at der også er en Artic Coolings NV Silencer 5, men
> det er til nVidias kort.

Tak for tippet. Den er lige blevet monteret i dag og det har VIRKELIG gjort
en forskel, kan varmt anbefales Kan overhovedet ikke høret med åbent
kabinet, cpu-køleren overdøver den (standard cpu køler intel)