Matrox G450
Fra : Claus

Dato : 11-08-05 19:55

Hejsa

Jeg har langt om længe fået et dualhead grafikkort på mit arbejde.
Problemet er, at IT adm. ikke vil lade mig "lege" med det.
Lige nu har jeg bare et ekstra skærmbillede uden taskbar.
Er det muligt, at have en form for 2 taskbar, en på hver sin skræm?
Det der irriterer mig er, at alle grupperne til de programmer jeg skal
bruge, minimeres til den ene skærm. Jeg har spurgt It afdelingen om det er
noget de vil finde ud af, men nej.
Jeg må selv finde ud af hvordan det skal gøres og så vil DE komme og se på
det.
Jeg er sikker på et P750 har de finktionaliteter, samt man kan bestemme,
hvilke programmer der skal køre på hvilken skærm.

Er der nogen der kan hjælpe? eller har nogle idéer

Mvh.
Claus
(Fjern NOSPAM i min mail adresse)