Grafikkort
Fijala 2911
peet49 2571
phg1 1758
Fra : Hans

Dato : 11-08-05 16:52

Thomas Jespersen wrote:
> Her er lidt anmeldelser af det nye nVidia kort:

Det kunne godt gå hen og blive en bestseller hvis prisen ender rigtigt
herhjemme.

Det bliver så spændende hvilket modspil ATI kommer med.

Hans

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-08-05 16:57

On Thu, 11 Aug 2005 17:51:50 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Det bliver så spændende hvilket modspil ATI kommer med.

Jeg kan se shg.dk har nogle til forudbestilling. Prisen er 3500-3600
kroner. Jeg synes personligt hvis jeg skulle investere den slags penge
i et grafikkort ville jeg betale lidt ekstra for GTXeren.

Fra : Hans

Dato : 11-08-05 17:06

Thomas Jespersen wrote:

> Jeg kan se shg.dk har nogle til forudbestilling. Prisen er 3500-3600
> kroner. Jeg synes personligt hvis jeg skulle investere den slags penge
> i et grafikkort ville jeg betale lidt ekstra for GTXeren.

Det er for dyrt. Det skal ned under 3000 før jeg overvejer, hvilket det
sikkert gør i løbet af et ½ års tid når alle producenterne er
leveringsdygtige. Det plejer nemlig at sætte lidt fut i konkurrencen.

Hans

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 14-08-05 20:29

> Det er for dyrt. Det skal ned under 3000 før jeg overvejer, hvilket det
> sikkert gør i løbet af et ½ års tid når alle producenterne er
> leveringsdygtige. Det plejer nemlig at sætte lidt fut i konkurrencen. Hans

Vidunder produkt 7800GTX kommer aldrig under 3000kr :)
Spøg til side, tror jeg den er for dyr at fremstille. Venligst Glenn.

Fra : Hans

Dato : 14-08-05 20:31

Glenn Hagedorn wrote:

> Vidunder produkt 7800GTX kommer aldrig under 3000kr :)
> Spøg til side, tror jeg den er for dyr at fremstille. Venligst Glenn.

Øh? Det er altså 7800GT der handler om her.

Hans

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 15-08-05 13:02

Okey det så bare ud som om du svarede på Thomas indlæg
Citat:
(Jeg kan se shg.dk har nogle til forudbestilling. Prisen er 3500-3600
kroner. Jeg synes personligt hvis jeg skulle investere den slags penge
i et grafikkort ville jeg betale lidt ekstra for GTXeren.)

Hvor du skriver det er for dyrt.M.V

GTen skal nok kommer under de 3000kr den også har de billige 2.0 ram.
Venligst Glenn.

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 17-08-05 13:10

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Det er for dyrt. Det skal ned under 3000 før jeg overvejer, hvilket det
> sikkert gør i løbet af et ½ års tid når alle producenterne er
> leveringsdygtige. Det plejer nemlig at sætte lidt fut i konkurrencen.

Mig bekendt er der ingen "leveringsproblemer" med GeForce 7 kortene som kan
presse prisen op. GeForce 7800 GTX var ude hos forhandlerne i rigelige
mængder lige efter launchen. Det der afgør er prisen, er derfor prisen hos
grossisten/producenten samt efterspørgelsen.
---
Mvh
Anders

Fra : Hans

Dato : 24-08-05 13:34

"Claus Albæk (Kbh.)" wrote:

> Har lige smidt sådan en fætter i min maskien og det kort rykker sgu'
> krykkerne væk under alt andet jeg har haft!

Hvilken score får du i 3DMark05 med default settings?

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-05 07:44

Hans wrote:

> Hvilken score får du i 3DMark05 med default settings?
>
> Hans

jeg får omkring 7000,- svjh...

Fra : Lars Petersen

Dato : 29-09-05 03:12

Hej alle :)
Har lige smidt sådan et kort i min commodore 64 og min kaffemaskine (selv om
jeg ikke drikker kaffe) :)

mvh Lars