Gfx spørgsmål vedr performance og billede ~
Fra : LC

Dato : 10-08-05 10:52

hvilket af disse Gfx modeller performer bedst

ATI 9800XT
NV 6600GT Agp
NV 6600GT Pci-e

Mvh Lars

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-08-05 12:07

LC wrote:
> hvilket af disse Gfx modeller performer bedst

> ATI 9800XT
> NV 6600GT Agp
> NV 6600GT Pci-e

I hvad?

Hvis du kun spiller Minestryger så er det ligemeget.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 10-08-05 13:46

> hvilket af disse Gfx modeller performer bedst
>

> ATI 9800XT
> NV 6600GT Agp
> NV 6600GT Pci-e

Det er forskelligt!

6600GT kortene er nok meget ens uanset om det er AGP ellr PCI.
Men generelt er der ikke meget andet at sige end at 9800XT er hurtigere i
nogen situationer og 6600GT er hurtigere i andre!

De er ca. jævnbyrdige, dog med en overordnet fordel for 6600GT...

Brian

Fra : LC

Dato : 10-08-05 14:29

Takker for svar så må jeg jo overveje om jeg skal sælge mit Madview 9800XT
og købe et 6600 GT istedet
Mvh Lars

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-08-05 19:29

LC wrote:
> Takker for svar så må jeg jo overveje om jeg skal sælge mit Madview
> 9800XT og købe et 6600 GT istedet

Tror ikke du ligefrem vil blive rykket bagud i stolen efter sådan et skift.
6600GT'en er hurtigere generelt, men jeg mener ikke at det er en opgradering
værd.