Køb af grafikkort med T&L.
Fra : SpookiePower

Dato : 09-08-05 16:48

Jeg skal have mig et nyt grafikkort og meget gerne med T&L.
Mit nuværende kort - PowerVR Kyro II 32mb gik vist af mode
for mange år siden. Jeg kræver ikke så meget at det nye kort
andet end at det understøtter T&L og kan mindst køre AGP x4.
Men når jeg kigger på edbpriser.dk efter et kort til < 1000 kr,
kan jeg ikke se nogle med T&L. Er det fordi det er standart i alle
kort nu og så nævnes det bare ikke i kortets beskrivelse ?

Fra : FedeDorit

Dato : 09-08-05 18:43

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan jeg ikke se nogle med T&L. Er det fordi det er standart i alle
> kort nu og så nævnes det bare ikke i kortets beskrivelse ?

Tror faktisk det blev standard fra omkring Geforce 1..så hvis du køber et
grafikkort idag så er der nok 99.9% sikkerhed for T&L.
Hvad skal du bruge det til / hvilke spil??