Albatron konverter fra AGP til PCI E
Fra : René Lauritsen

Dato : 09-08-05 13:12

Hej,

Jeg har læst om dette produkt i Alt Om Data. Er der nogen der ved om den kan
købes i dk, og hvad den koster ?

http://www.albatron.com.tw/images/ad/homepage/ATOP.html

På forhånd tak.

Fra : Hans

Dato : 09-08-05 20:46

René Lauritsen wrote:
> Hej,
>
> Jeg har læst om dette produkt i Alt Om Data. Er der nogen der ved om
> den kan købes i dk, og hvad den koster ?
>
> http://www.albatron.com.tw/images/ad/homepage/ATOP.html

Du har set at den kun kan bruges til low-profile grafikkort, og kun til
nVidia?

Hans

Fra : René Lauritsen

Dato : 09-08-05 23:57

> Du har set at den kun kan bruges til low-profile grafikkort, og kun til
> nVidia?

Næh, jeg har et Geforce 6800LE. Er det LOW nok? Men hvad koster konverteren
? Hvis den koster 3-4-500 så kan jeg ligeså godt købe et 6600GT til PCI E,
når jeg skal til at opgradere.

Fra : Hans

Dato : 10-08-05 01:49

René Lauritsen wrote:

> Næh, jeg har et Geforce 6800LE. Er det LOW nok? Men hvad koster
> konverteren ? Hvis den koster 3-4-500 så kan jeg ligeså godt købe et
> 6600GT til PCI E, når jeg skal til at opgradere.

GeForce 6800LE er ikke low-profile, så det kan du ikke bruge converteren
til. Den er nok ikke helt billig, så jeg kan ærlig talt ikke se fidusen, da
de fleste low-profile grafikkort ligger i en prisklasse hvor man lige så
godt kan købe et nyt.

Hans