Godt graffikkort til max 900
Fra : thomas

Dato : 05-08-05 19:13

jeg er hved at lave mig en ny computer
men har ikke tjek på Graffikort )-:
så må jeg jo sprøger jer her inde på NG.
skal bruge en Grafikort.
skal spille og billederegering.
men har sat ca 900 af til det.
hvad er det beste man kan købe for de penge.
har kikket lidt på ATI 9600PRO
er det skidt eller kanel.
hvad kan i anbefale mig.

Thomas

Fra : Gubs

Dato : 05-08-05 20:03

"thomas" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal spille og billederegering.
> men har sat ca 900 af til det.
> hvad er det beste man kan købe for de penge.

Dit valgte kort er ganske udmærket, men du skal ikke forvente at kunne
spille de nyeste spil med det, der skal du ret meget hejrer op i pris.

Gubs

Fra : thomas

Dato : 05-08-05 20:14

hvor meget højer skal jeg op
og hvad skal jeg så købe

Thomas

Fra : Bruno

Dato : 05-08-05 20:39

thomas wrote:
> hvor meget højer skal jeg op
> og hvad skal jeg så købe

Ikke meget imho, et 9800 pro som nedenstående skulle kunne håndtere det
meste:

Omend det selvfølgelig ikke er i samme klasse som de hurtigste til 3000+
kroner.

Spørgsmålet er så om dit system kan følge med. De hurtige grafikkort
bruger en del strøm og stiller krav at man har en god strømforsyning, så
hvis din ikke er på mindst 250W og af god kvalitet kan det blive et problem!

Mvh

Bruno

Fra : N´far

Dato : 05-08-05 20:53

> [...]

> Dit valgte kort er ganske udmærket, men du skal ikke forvente at kunne
> spille de nyeste spil med det, der skal du ret meget hejrer op i pris.

Ik til 900.- - så kan man alledere købe et nyt 9800 pro.

Vil dog anbefale dig, at investere 250.- mere og købe det her kort :

vh

ASUS V 9999/TD 6800

begin 666 Top10_linie10x1.gif
&C"-R40`[