Radeon 9600 Pro eller bedre til 644kr?
Fra : claus b. p.

Dato : 05-08-05 08:47

Hej.

Jeg skal opgradrere spillecomputeren med noget bedre end det GF MX440 der
sidder i nu, og i EDB-priser.dk ser jeg et Sapphire Radeon 9600 pro med
256MB til 644kr. Hvis det er beløbsgrænsen, er det så det bedste man kan
købe?

Mvh. Claus

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-08-05 09:13

claus b. p. wrote:
> [...]
> der sidder i nu, og i EDB-priser.dk ser jeg et Sapphire Radeon 9600
> pro med 256MB til 644kr. Hvis det er beløbsgrænsen, er det så det

Et 6200 kort kan fåes for det samme (forvent dog kun 128MB), og yder lidt
bedre. Hvis du laver lidt research og køber et kort der kan softmoddes, så
får du langt bedre ydelse end et 9600Pro.

--
This episode is called: "an elephant fucks a pig".
But the networks had it changed to "an elephant makes love to a pig".

Fra : Bjarne K

Dato : 05-08-05 09:15

"claus b. p." <cbp33@hotmail.com> wrote in message
> [...]
med
> 256MB til 644kr. Hvis det er beløbsgrænsen, er det så det bedste man

Det vil jeg tro. I denne test
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20050524/index.html
set det ud til at man skal op i en GF 6600 for at få noget der er
hurtigere. De koster omkring 8-900,-

(jeg går ud fra at en 9600pro er omtrent lige så hurtig som en X600pro
eller xt)

Med venlig hilsen

Bjarne K.