Købes: GeForce 4 grafikkort
Fra : Pegasus

Dato : 04-08-05 15:05

Hej,

Jeg har sat min P2 Win98 first edition 350 MHz 320 MB ram i dvaletilstand
med det resultat, at GeForce 4 grafikkortet ikke fik køling og stod af.

Er der ikke én, der ligger inde med et sådant, som vil sælge det?

Jeg skal have et grafikkort, der virker med ovennævnte konfiguration.

--
/Pegasus mailto:troemoe@hotmail.com

Follow this link for a complete description of how to give a Pure Evoke 2
DAB receiver inboard recharge capability:
http://home20.inet.tele.dk/alfine/evoke_2/

Fra : Hans

Dato : 04-08-05 15:07

Pegasus wrote:
> [...]
> køling og stod af.
>
> Er der ikke én, der ligger inde med et sådant, som vil sælge det?

Prøv i den rigtige gruppe.

Hans

Fra : Pegasus

Dato : 04-08-05 15:28

Tak!

Hans spake unto us:

--
/Pegasus

Fra : N´far

Dato : 04-08-05 15:45

"Pegasus" <troemoedelme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Gad vide om det var et driverproblem.
Var der ikke også noget med, at et GF kort kunne finde på at komme tilbage
fra Standby-Mode _med_uden_ GPU- blæser kørende ?

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-08-05 16:07

> Gad vide om det var et driverproblem.
> Var der ikke også noget med, at et GF kort kunne finde på at komme tilbage
> fra Standby-Mode _med_uden_ GPU- blæser kørende ?

Det var de første GeforeFX, som kunne brænde af med 3D-pauseskærme,
fordi pauseskærmene ikke aktiverede kølingen på samme måde som spillene
gjorde. Dette blev dog rettet i en BIOS opdatering så vidt jeg husker,
og havde intet at gøre med hverken standby eller hibernate ("DVALE") at gøre

Fra : N´far

Dato : 05-08-05 16:40

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gjorde. Dette blev dog rettet i en BIOS opdatering så vidt jeg husker,
> og havde intet at gøre med hverken standby eller hibernate ("DVALE") at

Det er det her, jeg tænkte på :
http://makeashorterlink.com/?J18A25F8B

( har ik læst det hele igennem.)
Ku´jo være, manden smaddret kortet pga. det.

Jeg havde/har samme problem og siden benytter jeg ikke stand-by mode
længere.

vh.

begin 666 dot.gif
K1TE&.#EA`0`!`/ ``````````"'Y! $`````+ `````!``$```("1 $`.P``
`
end

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 05-08-05 16:05

Pegasus wrote:
> [...]
>
> Er der ikke én, der ligger inde med et sådant, som vil sælge det?
>
> Jeg skal have et grafikkort, der virker med ovennævnte konfiguration.

Ehm... "dvaletilstand", er det som vist hedder Hibernate på engelsk. Dit
grafikkort kan IKKE brænde af i denne tilstand, da PCen er helt slukket.

Det fungerer ved at indhold af RAM bliver smidt på HDen i en stor fil,
som så bliver loadet ind igen efterfølgende når maskinen tændes.

Et hvilket som helst AGP grafikkort der understøtter AGP2x burde kunne
sættes i din maskine, men check lige at det er muligt at få Windows 98
drivere stadig, ellers må du jo opgradere til windows 2000 som ville
køre fint når du har 320 RAM