Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Blæser stået af.
Fra : Peter Frederiksen

Dato : 03-08-05 20:39

Jeg har et Radeon 8500 LE fra Hercules hvor blæseren er stået af. Jeg
vil selvfølgelig gerne have en ny blæser, men jeg tror ikke jeg kan få
en der passer til kølerprofilen. Kølerprofilen er desværre limet fast,
så jeg vil gerne have nogle gode råd til hvordan jeg får den af uden at
skade kortet.

Peter Frederiksen

Fra : LC

Dato : 04-08-05 09:24

Smid en blæser fra en Intel P4 køler på 4 klatter silcone og den er der :)

Mvh Lars

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 04-08-05 11:58

LC wrote:
> Smid en blæser fra en Intel P4 køler på 4 klatter silcone og den er der :)
>
> Mvh Lars

Den blæser der sider på i forvejen kører på 5 Volt, og jeg har ikke
kunnet finde nogen blæser på ca. 40 mm der kører på 5 Volt.
Kan du ikke smide et link til den blæser du tænker på?

Peter

Fra : Petersen_Michael

Dato : 04-08-05 13:12

In news:42f1f4b8$0$18637$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Frederiksen <peterbf@daimi.au.dk> Typed:

> Den blæser der sider på i forvejen kører på 5 Volt, og jeg har ikke
> kunnet finde nogen blæser på ca. 40 mm der kører på 5 Volt.

Så træk 12 V hen til blæseren (gul + sort) fra et drev..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg