Hjælp til Grafik?
Fra : Anders.

Dato : 03-08-05 19:39

Hej NG.

Jeg har længe ment min grafik var blevet dårlig, så jeg afinstallerede
Nvidia driveren der hørte med da jeg købte mit Grafikkort og prøvede
at installere igen. Derefter skal jeg da først love for det gik galt med min
grafik, jeg prøvede med et lille Poll spil som ikke kræver noget særligt og
det hakker og ser frygteligt ud. Så har jeg prøvet at rode lidt med det der
Nvidia i Kontrolpanelet og sat Acceleration osv. på fuld niveau og det hjalp
en smule men er langt fra godt! Min pc er ikke så kraftig, men har da været
kraftig nok til at kunne køre større spil end dem jeg spiller i dag, men nu
hakker
det uanset hvad? Kan man hente nogle opdateringer eller noget til sådan et
kort
eller er det indstillingerne jeg skal rode lidt i?

På forhånd tak for hjælpen
Anders.

Fra : Gubs

Dato : 03-08-05 20:48

"Anders." <myjunk@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kort
> eller er det indstillingerne jeg skal rode lidt i?

Gå her til http://www.nvidia.com/page/home.html og find den nyeste driver
til dit grafikkort, så tror jeg der vil ske løjer

Gubs