Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
7800GTX kortet overgår alle dine forventni~
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 03-08-05 11:47

Jeg har haft ATI grafik kort lige siden radeon 8500 ATI kom frem. Og nu
farvel ATI fordi dette 7800GTX slår alle rekoder, utrolig hurtig og lydsvag
mere lydsvag end fx HIS Excalibur.
Jeg er virkelig imponeret. Kortet regulere selv GPUen sådan det passer med
forbruget 2D 275Mhz core og 440Mhz I 3D. M.V Jeg syntes 4000kr er mange
penge, det var heller ikke meningen jeg ville købe dette kort, men jeg
fortryder intet, hvis du vil købe et sådan kort og dit bund kort kun
understøtter AGP så skift bund kortet vent ikke til der kommer en AGP
version, man sætter jo heller ikke gamle sæder i en ny bil vel :)
Venligst Glenn

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 12:48

Glenn Hagedorn wrote:
> [...]
> understøtter AGP så skift bund kortet vent ikke til der kommer en AGP
> version, man sætter jo heller ikke gamle sæder i en ny bil vel :)

ja, men mon ikke ati's næste generation render fra den? sjældent at
deciderede vidunder produkter kommer på markedet.

Fra : Nicolai

Dato : 03-08-05 20:39

""Claus Albæk (kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message
> Glenn Hagedorn wrote:

> ja, men mon ikke ati's næste generation render fra den?

Jo, mon ikke. Gad vide om ikke Nvidias næste generation render fra den også?

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 08:33

Nicolai wrote:
> ""Claus Albæk (kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> Jo, mon ikke. Gad vide om ikke Nvidias næste generation render fra den også?

yes, my point exactly...

Fra : Hans

Dato : 03-08-05 14:09

Glenn Hagedorn wrote:
> [...]
> og dit bund kort kun understøtter AGP så skift bund kortet vent ikke
> til der kommer en AGP version, man sætter jo heller ikke gamle sæder

Nu skriver du "dette 7800GTX" og nævner det er støjsvagt.

Det kunne da være meget rart at vide hvilket kort du har valgt, da der alene
på edbpriser findes 11 forskellige.

Hans