Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvad skal jeg gøre?
Fra : John Poulsen

Dato : 03-08-05 00:23

Hej NG.

eg har lige skiftet fra en GeForce 2 Ti 32 til en FX 5200, dette har
medført at film ser "underlig" ud i PowerDVD 6, farverne er ikke rigtig
og det hele bliver blurred, men vises korrekt nok i Media Player 9 i XP
Pro.

Kan jeg få et godt råd eller to om, hvad jeg kan gøre for at få PowerDVD
6 til at virke rigtigt.

Takker på forhånd for hjælpen :)

John

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 03-08-05 06:45

"John Poulsen" <no@sp.am> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan jeg få et godt råd eller to om, hvad jeg kan gøre for at få PowerDVD 6

Hvilken grafikkort-driver?

Fra : John Poulsen

Dato : 03-08-05 08:22

Karl Erik Nielsen skrev:
> "John Poulsen" <no@sp.am> skrev i en meddelelse

> Hvilken grafikkort-driver?

Version: 77.72
Release Date: June 22, 2005
WHQL Certified

John

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 03-08-05 09:01

> [...]
>
> Kan jeg få et godt råd eller to om, hvad jeg kan gøre for at få PowerDVD 6

Se indlæg 28/7 fra Kai Harrekilde-Petersen

Fra : John Poulsen

Dato : 03-08-05 09:39

Karl Erik Nielsen skrev:
> "John Poulsen" <no@sp.am> skrev i en meddelelse

> Se indlæg 28/7 fra Kai Harrekilde-Petersen

Jpz det virkede... Efter at jeg havde indstillet den.. (Betadriveren).

Til andre: http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_winxp_2k_77.76.html

Hvis i også har problemer med 77.72 driveren

John