chipset/gpu-agp version ?
Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 31-07-05 17:25

hej skal chipsetet og gpuen have samme agpversion ? og er en
agpversiion en driver ? mit nye bundkort kan køre 8gange agp men mit
geforce 5900xt "club-3d" kører kun 4gange agp ? jeg har nu instaleret
programmet coolbits 2 og kan se at min gpu kører 3.0 og mit chipset
kører 3.5 i agp-version ? hvad gør jeg ? kan jeg gøre noget ?

på forhånd tak

Fra : Sune Salminen

Dato : 31-07-05 17:40

Ninja Ninjasen wrote:
> hej skal chipsetet og gpuen have samme agpversion ?

Nej.

og er en
> agpversiion en driver ?

Nej, det er hardware-betinget (hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt)

mit nye bundkort kan køre 8gange agp men mit
> geforce 5900xt "club-3d" kører kun 4gange agp ?

Ja.. altså dit grafikkort burde køre AGPx8.
Jeg ved ikke hvad der kan være galt.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-05 17:58

Ninja Ninjasen wrote:
> mit nye bundkort kan køre 8gange agp men mit
> geforce 5900xt "club-3d" kører kun 4gange agp ?

har du installeret drivere til motherboard osv?

Fra : Ninja Ninjasen

Dato : 31-07-05 19:34

On Sun, 31 Jul 2005 18:58:14 +0200, Esben von Buchwald
<use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

>har du installeret drivere til motherboard osv?

ja har instaleret dem alle, men i sidste uge hvor jeg havde mit
asus-bundkort i som kun kunne køre 4gange agp da kørte mit grafikkort
kun 2gange agp, nu har jeg et bundkort i som kan køre 8gange agp og så
kører grafikkortet kun 4 gange agp