6600 GT blinker sort skærm..
Fra : Kenneth

Dato : 31-07-05 07:02

Hej

Jeg har et 6600 GT graffikkort og en Dell 20" fladskærm. En gang i
mellem (ca. hver anden time eller sådan noget) blinker
skærmen/graffikkortet? en gang, dvs. kort øjeblik sort skærm ½-1 sekund.
Nogen der ved hvorfor dette sker og hvad det kan være? Jeg benytter den
digitale udgang på kortet.

/Kenneth

Fra : Ulrik Løye

Dato : 31-07-05 09:19

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> wrote in message
> [...]
> gang, dvs. kort øjeblik sort skærm ½-1 sekund. Nogen der ved hvorfor dette
> sker og hvad det kan være? Jeg benytter den digitale udgang på kortet.

Det lyder som om du har bedt windows om at prøve at slukke skærmen.

/u

Fra : Kenneth

Dato : 31-07-05 11:40

? Det er mens jeg står og arbejder på computeren ?

Fra : Taba

Dato : 31-07-05 15:14

> [...]
> gang, dvs. kort øjeblik sort skærm ½-1 sekund. Nogen der ved hvorfor dette
> sker og hvad det kan være? Jeg benytter den digitale udgang på kortet.

Har et lignende problem hos min bror. Han har også et 6600GT men her blinker
skærmen (som om den vil skifte opløsning) hvis han ågr ind i avanceret
egenskaber for hans gfx kort, og hvis han højreklikker på en video fil. Han
kører WinXP 64 bit.

Har selv haft et lign. problem med mit gamle GF Ti4200 men kan ikke huske
hvad jeg gjorde for at få problemet løst.

/Taba