Kan man få Batlefield II til at køre med I~
Fra : Frits

Dato : 30-07-05 09:33

Min søn har købt spillet - men det vil ikke køre i vores 2,8 Ghz,
512mb Ram maskine. Sikkert fordi vi bare bruger den controler der er
på bundkortet. Der er dårligt med plads i den da det er et shuttle
kabinet. Der er dog plads til et kort mere foruden creative lydkortet.
Er lidt bekymret for at få problemer med varme???

Nogen råd?

Frits

Fra : Lasse

Dato : 30-07-05 12:55

Hvis der er tale om et Intel extreme graphics grafikkort indbygget på
bundkortet så kan du godt glemme alt om BF2. Det er simpelthen for langsomt.
Samtidig er 512 mb ram også for lidt, min 1 gb for fornuftig afvikling af
bf2.

mvh. Lasse

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-07-05 00:40

> [...]
> kabinet. Der er dog plads til et kort mere foruden creative lydkortet.
> Er lidt bekymret for at få problemer med varme???

Jeg kører med et X600 og det kører hæderligt. Minimum ram er 512 Mb men man
anbefaler 1 GB.

Hvis i køber et nyt kort, skal i være sikre på om det ledige slot er AGP
eller PCIexpress.

Med venlig hilsen

Bjarne K.

liste over supporterede kort:
Radeon X700 (PCIe)
Radeon X600 (PCIe)
GeForce 6600 (PCIe)
GeForce PCX 5900 (PCIe)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
NVidia GeForce 6800 Ultra
NVidia GeForce 6800 GT
NVidia GeForce 6800
NVidia GeForce FX 5950 Series
NVidia GeForce FX 5900 Series
NVidia GeForce FX 5700 Series

Fra : Jakob

Dato : 31-07-05 00:47

In article <8keme11cbctpnlpj1agfctiitr7dk8rijt@4ax.com>,
frits.jensen@ofir.dk says...

> Nogen råd?

Nyt graffikkort er eneste mulighed, minimum 6600 gt for rimelig
afvikling.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 31-07-05 10:51

Hej Frits
Min søn havde samme problem med sit Ti4200, det er simpelthen fordi spillets
grafikmotor gør krav på nogle bestemte funktioner som kun de nyere kort kan
honorere. Sønnen valgte et Leadtek 6600GT og det er han meget tilfreds med
og da der jo samtidig fulgte et par spil med i købet ja så gav det jo lidt
ekstra glæde. Kortet han har fået klarer BF2 med bravur selv jeg er
imponeret over den gode grafik spillet kan levere og han har da trods alt
kun en 2.2Ghz CPU sammen med 512Mb. ram.
mvh
Kurt

Ps: Se "6600GT vs 6800 længere nede i denne nyhedsgruppe.