Netcaféer og grafikkort
Fra : Lyrik

Dato : 30-07-05 03:02

Sig mig hvilke grafikkort er mainstream i netcaféer?-Lige nu altså.
Altså de netcaféer som er rimelig up-to-date.

Hilsen
Jens

Fra : Sune Salminen

Dato : 30-07-05 14:04

Lyrik wrote:
> Sig mig hvilke grafikkort er mainstream i netcaféer?-Lige nu altså.
> Altså de netcaféer som er rimelig up-to-date.
>
> Hilsen
> Jens

Et meget løjerligt spørgsmål....det er der da ingen der kan svare på.

Skal du starte en net-café? Eller hvorfor spørger du.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Lyrik

Dato : 30-07-05 22:28

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Et meget løjerligt spørgsmål....det er der da ingen der kan svare på.
> Skal du starte en net-café? Eller hvorfor spørger du.
>
> -Sune
++++++++++++++++++++++
Hej Sune! Det skal ikke være en tråd om mine motiver idet det er irrelevant,
men hvis en eller anden har været på Netcafé og brugt en Pc, så kunne det
være han kunne svare på spørgsmålet som jeg gentager, nu med en anden
ordlyd:
"Er der nogen her som har været på en netcafe´ indenfor de sidste 3 måneder
og som vil afsløre hvilket grafikkort der sad i maskinen han lejede?"

Hilsen
jens

Fra : Jakob

Dato : 31-07-05 00:46

In article <dcgrd6$2ujd$1@newsbin.cybercity.dk>, lyrikfjern@heaven.dk
says...

> "Er der nogen her som har været på en netcafe? indenfor de sidste 3 måneder
> og som vil afsløre hvilket grafikkort der sad i maskinen han lejede?"

9800 pro på boomtown, der er såvidt jeg har hørt står for udskiftning
inden så længe.
--
Venlig hilsen

Jakob